eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o naborze
Gryfice, dnia 18 września 2009r.
OPS.1110/ 9 /2009
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
1. Stanowisko pracy: Inspektor ds kadr i administracji
2.. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni z praw publicznych;
-
brak skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nieposzlakowana opinia;
-
wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne;
-
co najmniej 5-letni staż pracy, w tym 3-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego;
-
posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
-
znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem, m.in. Ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, KPA;
-
znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego i pomocy społecznej;
-
umiejętność obsługi programów komputerowych - pakiet Microsoft Office- Word,Excel
-
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku;
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
-
komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji,
-
umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy w zespole,
-
samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność,
-
odpowiedzialność i dokładność,
-
zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
-
może to być osoba o lekkim lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, która posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
4. Do zakresu zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku należy przede wszystkim:
-
prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i przebiegiem pracy pracowników;
-
nadzorowanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
-
prowadzenie kart ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji urlopów wypoczynkowych, analizy ich wykorzystania oraz przedkładanie wniosków dotyczących zaległych urlopów;
-
prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
-
naliczanie gratyfikacji za wysługę lat na podstawie posiadanych dokumentów;
-
gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem zawodowym pracowników;
-
prowadzenie kontrolnego rejestru badań okresowych i kontrolnych;
-
ustalanie uprawnień do emerytur i rent, kompletowanie dokumentów i przekazywanie do ZUS;
-
organizowanie i przeprowadzanie naboru pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi;
-
gromadzenie i właściwe zabezpieczanie dokumentacji kadrowej;
-
sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych tj. ruchu pracowników, stanu zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych oraz czasu pracy dla potrzeb GUS;
-
sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań;
-
koordynowanie zadań związanych z przygotowywaniem przez kierowników sekcji okresowego oceniania pracowników, przegląd i analiza ocen oraz wykorzystanie wyników ocen do przedstawiania wniosków bezpośredniemu przełożonemu;
-
obsługa działalności Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
-
zaopatrzenie materiałowo - techniczne;
-
prowadzenie archiwum zakładowego;
-
prowadzenie dokumentacji w sprawach zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
-
prowadzenie dokumentacji w sprawach ochrony danych osobowych, bezpieczeństwo systemu informatycznego zgodnie z obowiązującymi instrukcjami;
5. Wymagane dokumenty:
-
oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
-
list motywacyjny,
-
życiorys zawodowy - CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*),
-
zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów, certyfikaty, zaświadczenia, itp.),
-
kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej.
*) druki dostępne na stronie internetowej http://www.bip.gryfice.eu
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds kadr i administracji”:
-
w Sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej (pokój Nr 8 w biurowcu przy ulicy Plac Zwycięstwa 37 w Gryficach);
-
pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice (liczy się data wpływu przesyłki do Ośrodka).
Termin składania aplikacji: do 02 października 2009r. do godz. 15.00
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź.zm./.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.gryfice.eu oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Iwona Małek
Sporządził:
Dorota Wawrzyniak
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dorota Wawrzyniak | 21-09-2009 08:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 18-09-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Dorota Wawrzyniak | 22-09-2009 13:12 |