Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

ogłoszenie o naborze


BURMISTRZ GRYFIC

z siedzibą w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37

ogłasza konkurs na stanowisko

pracownika ds. księgowości budżetowej oraz ds. kontroli wewnętrznej

  • I. Wymagania

Wymagania niezbędne

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

  3. Posiada wykształcenie:

  • wyższe ekonomiczne - jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej
    5-letni staż pracy w księgowości lub,

  • średnie, policealne lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej
    6 - letni staż pracy w księgowości.

  1. Osoba nie karana, w tym także za przewinienia zawodowe i nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne.

  2. Osoba nie karana za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

  3. Nieposzlakowana opinia.

  4. znajomość obsługi komputera-oprogramowania MS OFFICE, OPEN OFFICE

  5. Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz rozporządzenia ministra finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych.

  6. Znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem jednostki administracji publicznej - samorządowej.

Wymagania dodatkowe

  1. Umiejętność porozumiewania się z ludźmi na zasadzie partnerstwa, kreatywność, otwartość, dokładność.

  2. Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność

  3. Znajomość przepisów rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych.

II. Kandydat na stanowisko objęte naborem składa następujące dokumenty:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu (list motywacyjny),

  1. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (życiorys),

  1. dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem:

    1. kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    1. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,

    1. kopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (kursy, szkolenia itp.),

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  1. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

  1. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  2. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa o których mowa w art. 31 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. Z 2005 r. Nr 14 poz. 114 z późn.zm.).

Do zakresu zadań będzie należało w szczególności:

  1. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki,

  2. kompletowanie i przygotowywanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych.

  3. ujmowanie w księdze głównej zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych,

  4. prowadzenie ewidencji kosztów w układzie przyjętym w wewnętrznej polityce rachunkowości,

  5. kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych,

  6. sporządzanie sprawozdań budżetowych,

  7. sporządzanie bilansu otwarcia.

  8. udział w planowaniu kontroli.

  9. dokonywanie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Gryfice oraz dotowanych z budżetu gminy:

    • sprawdzenie: legalności, rzetelności oraz celowości operacji finansowych związanych z badaną działalnością,

    • sprawdzanie prawidłowości dokumentowania zdarzeń w ewidencji
      i sprawozdawczości jednostek,

    • kontrola prowadzenia rachunkowości jednostek,

    • udzielanie bezpośredniego instruktażu w toku przeprowadzonych kontroli.

    • sporządzanie protokołów kontroli i opracowanie projektów wystąpień pokontrolnych.

    • występowanie z wnioskami do kompetentnych organów o wszczęcie postępowania w przypadku ujawnienia w wyniku kontroli przestępstw gospodarczych, szkód
      i naruszeń dyscypliny budżetowej.

    • Zasady wynagradzania - zasady wynagradzania kandydata zostaną określone w oparciu
      o przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 sierpnia 2005r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2005r., Nr 146, poz. 1222 z poźn. zm.)

      Kandydatów prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór
      na stanowisko pracownika ds. księgowości budżetowej i ds. kontroli wewnętrznej”

      • w sekretariacie Burmistrza (pok.103 w biurowcu przy PL. Zwycięstwa 37
        w Gryficach)

      • pocztą na adres: Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice (liczy się data wpływu przesyłki do Urzędu Miejskiego)

      Termin składania ofert: do 27 stycznia 2010r. do godziny 1500.

      III. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Gryfic.

      IV. Inne informacje:

      Dodatkowe informacje: tel. (0-91) 38 53 200 lub 38 53 214

      Dokumenty osób których oferty zostaną odrzucone będzie można odebrać w terminie 30 dni od dnia zakończenia procedury konkursowej, po upływie tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

      Gryfice, dnia 12.01.2010r.

          • Burmistrz Gryfic

            • Andrzej Szczygieł

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Karina Markowska 13-01-2010 13:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Janina Borowiecka 13-01-2010
Ostatnia aktualizacja: - 13-01-2010 13:35