Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 72/2011 z dnia 15.04.2011 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko aplikanta straży miejskiej w Urzędzie Miejskim w Gryficach


ZARZĄDZENIE NR 72 /2011

BURMISTRZA GRYFIC

z dnia 15 kwietnia 2011 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko aplikanta straży miejskiej w Urzędzie Miejskim w Gryficach.

Na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 r. z późn. zmianami/

Burmistrz Gryfic zarządza, co następuje.

§1. Powołuje się Komisję Konkursową do przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko aplikanta straży miejskiej w Urzędzie Miejskim w Gryficachw osobach:

  1. Waldemar Wawrzyniak- przewodniczący komisji

  2. Wanda Piwoni

  3. Mariusz Kmiecik

  4. Karina Markowska - sekretarz komisji

§ 2. Tryb i zakres prac komisji określa zarządzenie Burmistrza Gryfic z dnia 29 sierpnia 2005 Nr 380/2005 w sprawie wprowadzenia procedury naboru na stanowiska urzędnicze.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Gryfic

Andrzej Szczygieł

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Karina Markowska 02-08-2011 14:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Karina Markowska 02-08-2011
Ostatnia aktualizacja: - 02-08-2011 14:44