eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie Nr 327/2012 z dn. 01 marca 2012 r. w sprawie funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gryficach.
ZARZĄDZENIE nr 327/2012
Burmistrza Gryfie
z dnia 1 marca 2012r.
w sprawie funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gryficach
Na podstawie art.30 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym i Uchwały Nr XXVIII/350/2009 Rady Miejskiej w Gryficach z dnia
19 maja 2009 r. Burmistrz Gryfic, zarządza, co następuje:
§ 1.
Ustalam regulamin strefy płatnego parkowania na terenie Gryfic-zgodnie z załącznikiem Nr 1
§ 2.
Upoważniam Zakład Gospodarki Komunalnej do:
Oznakowania i przygotowania miejsc postojowych.
Wyznaczenia inkasentów, do obowiązków których należy:
a) sprzedaż biletów, kart abonamentowych, a także umieszczenie za wycieraczkami pojazdów, które nie dokonały opłaty za parkowanie - kart opłat dodatkowych,
b) kontrolowanie opłat w strefie płatnego parkowania,
c) kontrolowanie pojazdów samochodowych uprawnionych do zerowej stawki opłaty za parkowanie.
Wystawienia wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej za nie opłacony postój pojazdu - wzór wezwania stanowi załącznik Nr 2.
Występowania do Ministerstwa Spaw Wewnętrznych i Administracji o udostępnienie danych lub informacji z centralnej ewidencji pojazdów - wzór stanowi załącznik Nr 3.
Prowadzenia ewidencji księgowej oraz egzekucyjnej.
Drukowania i ścisłego rozliczania biletów, kart abonamentowych, kart opłat dodatkowych.
Wykonania innych czynności, nie wymienionych wyżej, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania strefy płatnego parkowania.
§ 3.
Wpływy z opłat w strefie płatnego parkowania są dochodami Gminy Gryfice.
§ 4.
Ustalam następujące rozliczenie dochodów z tytułu opłat w strefie płatnego parkowania:
Zakład Gospodarki Komunalnej będzie przekazywał co miesiąc ( do 10 dnia każdego miesiąca) do budżetu Gminy Gryfice należności z tytułu wszystkich zainkasowanych kwot ze strefy płatnego parkowania.
Zakład Gospodarki Komunalnej obciąży Gminę Gryfice notą księgową za funkcjonowanie strefy płatnego parkowania . Nota będzie zawierała:
- koszt wynagrodzenia pracownika,
-koszt druku biletów oraz kart,
-opłaty pocztowe oraz inne opłaty związane z działalnością strefy płatnego parkowania,
-koszt odzieży ochronnej i badań lekarskich zgodnie z przepisami BHP,
-koszty ogólnozakładowe.
Do noty księgowej należy dołączyć informację o liczbie sprzedanych biletów.
§ 5.
Odpowiedzialnym za wykonanie Zarządzenia czynię Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej.
Odpowiedzialnym za wykonanie zadań wynikających z niniejszego zarządzenia czynię Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gryficach.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2012r. i obowiązuje do 30 czerwca 2012r.
BURMISTRZ GRYFIC
Andrzej Szczygieł
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Olga Bujanowska | 17-04-2012 15:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Mirosław Tyburski | 01-03-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 17-04-2012 15:02 |