Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 327/2012 z dn. 01 marca 2012 r. w sprawie funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gryficach.


ZARZĄDZENIE nr 327/2012

Burmistrza Gryfie

z dnia 1 marca 2012r.

w sprawie funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gryficach

Na podstawie art.30 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym i Uchwały Nr XXVIII/350/2009 Rady Miejskiej w Gryficach z dnia
19 maja 2009 r. Burmistrz Gryfic, zarządza, co następuje:

§ 1.

Ustalam regulamin strefy płatnego parkowania na terenie Gryfic-zgodnie z załącznikiem Nr 1

§ 2.

Upoważniam Zakład Gospodarki Komunalnej do:

  1. Oznakowania i przygotowania miejsc postojowych.

  2. Wyznaczenia inkasentów, do obowiązków których należy:

a) sprzedaż biletów, kart abonamentowych, a także umieszczenie za wycieraczkami pojazdów, które nie dokonały opłaty za parkowanie - kart opłat dodatkowych,

b) kontrolowanie opłat w strefie płatnego parkowania,

c) kontrolowanie pojazdów samochodowych uprawnionych do zerowej stawki opłaty za parkowanie.

  1. Wystawienia wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej za nie opłacony postój pojazdu - wzór wezwania stanowi załącznik Nr 2.

  2. Występowania do Ministerstwa Spaw Wewnętrznych i Administracji o udostępnienie danych lub informacji z centralnej ewidencji pojazdów - wzór stanowi załącznik Nr 3.

  3. Prowadzenia ewidencji księgowej oraz egzekucyjnej.

  4. Drukowania i ścisłego rozliczania biletów, kart abonamentowych, kart opłat dodatkowych.

  5. Wykonania innych czynności, nie wymienionych wyżej, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania strefy płatnego parkowania.

§ 3.

Wpływy z opłat w strefie płatnego parkowania są dochodami Gminy Gryfice.

§ 4.

Ustalam następujące rozliczenie dochodów z tytułu opłat w strefie płatnego parkowania:

  1. Zakład Gospodarki Komunalnej będzie przekazywał co miesiąc ( do 10 dnia każdego miesiąca) do budżetu Gminy Gryfice należności z tytułu wszystkich zainkasowanych kwot ze strefy płatnego parkowania.

  2. Zakład Gospodarki Komunalnej obciąży Gminę Gryfice notą księgową za funkcjonowanie strefy płatnego parkowania . Nota będzie zawierała:

- koszt wynagrodzenia pracownika,

-koszt druku biletów oraz kart,

-opłaty pocztowe oraz inne opłaty związane z działalnością strefy płatnego parkowania,

-koszt odzieży ochronnej i badań lekarskich zgodnie z przepisami BHP,

-koszty ogólnozakładowe.

Do noty księgowej należy dołączyć informację o liczbie sprzedanych biletów.

§ 5.

  1. Odpowiedzialnym za wykonanie Zarządzenia czynię Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej.

  1. Odpowiedzialnym za wykonanie zadań wynikających z niniejszego zarządzenia czynię Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gryficach.

§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2012r. i obowiązuje do 30 czerwca 2012r.

BURMISTRZ GRYFIC

Andrzej Szczygieł

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Olga Bujanowska 17-04-2012 15:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Mirosław Tyburski 01-03-2012
Ostatnia aktualizacja: - 17-04-2012 15:02