Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownika ds. gospodarki nieruchomościami


BURMISTRZ GRYFIC

ogłasza nabór w trybie konkursu na wolne stanowisko urzędnicze

pracownika ds. gospodarki nieruchomościami

w Urzędzie Miejskim w Gryficach

1. Wymagania niezbędne

  1. obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,

  5. wykształcenie wyższe magisterskie,

  6. co najmniej roczny staż pracy w zakresie gospodarki nieruchomościami,

  7. biegła obsługa komputera-oprogramowania MS OFFICE, OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych,

  8. znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych.

2. Wymagania dodatkowe

  1. co najmniej półroczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,

  2. umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole

Informuję, że w miesiącu wrześniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gryficach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. ewidencjonowanie w systemie informatycznym zasobu nieruchomości komunalnych oraz sporządzanie dokumentów w zakresie ich zmian ilościowych i wartościowych,

  2. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków i opieki nad nimi,

  3. prowadzenie ewidencji komunalnych lokali użytkowych zarządzanych przez TBS Spółkę z o. o. w Gryficach, w tym prowadzenie spraw w zakresie ich wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania oraz dokonywanie corocznej waloryzacji stawki czynszu,

  4. analiza i ewidencjonowanie napływających aktów notarialnych i zawiadomień sądowych obrotu nieruchomości nie stanowiących własności Gminy Gryfice,

  5. regulacja stanów prawnych nieruchomości komunalnych w tym przekazywanie nieruchomości komunalnych jednostkom organizacyjnym w trwały zarząd, najem, dzierżawę oraz użyczenie na cele związane z ich działalnością,

  6. nabywanie nieruchomości do zasobu gminnego w drodze komunalizacji,

  7. nabywanie nieruchomości do zasobu gminnego na cele inwestycyjne, w szczególności na realizację budownictwa mieszkaniowego oraz związanych z tym budownictwem urządzeń infrastruktury technicznej, a także na realizację innych celów publicznych,

  8. gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, przygotowywanie uchwał w sprawach majątkowych gminy, przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży,

  9. składanie wniosków do sądu o założenie ksiąg wieczystych dla nieruchomości komunalnych oraz w sprawach zmian zachodzących na nieruchomościach wchodzących w skład zasobu gminnego,

  10. sporządzanie planów wykorzystania zasobów nieruchomości gminnych oraz rocznych sprawozdań z jego realizacji,

  11. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.

4. Wymagane dokumenty

  1. życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,

  1. list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  3. kopie świadectw pracy,

  4. dokument potwierdzający doświadczenie w realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomościami

  5. zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwania stosunku pracy,

  6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  1. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

  2. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  3. kopia dokumentu, określonego w przepisach o służbie cywilnej potwierdzającego znajomość języka polskiego dla kandydatów z obywatelstwem innym niż polskie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie należy składać:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (w sekretariacie pok. 103),

  • pocztą na adres: Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
    (liczy się data wpływu przesyłki do Urzędu Miejskiego)

z dopiskiem dotyczy „naboru na pracownika ds. gospodarki nieruchomościami”

Termin składania ofert: do dnia 04 listopada 2013 r. do godziny 1500 włącznie.

Oferty, które wpłyną do urzędu po tym terminie, nie będą rozpatrywane.

6. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Gryfic.

7. Inne informacje dla kandydatów:

  1. Dodatkowe informacje: tel. 91 38 53 200 lub 91 38 53 238,

  2. Każdy kandydat spełniający wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia kolejnego etapu naboru kwalifikacyjnego,

  3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zobowiązane są do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku kończącego służbę przygotowawczą,

  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu informacji Publicznej (bip.gryfice.eu) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

  5. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) z własnoręcznym podpisem.

  6. Dokumenty osób, których oferty zostaną odrzucone będzie można odebrać w terminie 30 dni od dnia zakończenia procedury konkursowej, po upływie tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

Gryfice, dnia 22.10.2013 r.

      • Burmistrz Gryfic

        • Andrzej Szczygieł

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Karina Markowska 23-10-2013 12:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-10-2013
Ostatnia aktualizacja: - 23-10-2013 12:48