Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o naborze


BURMISTRZ GRYFIC

Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice

ogłasza

nabór na wolne stanowisko podinspektora w Urzędzie Miejskim w Gryficach

1. Wymiar czasu pracy: pełny etat

2. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku potwierdzony,

  • zaświadczeniem lekarskim,

  • nieposzlakowana opinia,

  • co najmniej 6- cio miesięczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,

  • umiejętność obsługi komputera.

3. Wymagania pożądane:

  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

  • znajomość programów pomocowych z Unii Europejskiej,

  • samodzielność i inicjatywa,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • znajomość obsługi komputera- oprogramowania MS OFFICE, OPEN OFFICE.

4. Główne obowiązki na stanowisku:

  • przygotowanie niezbędnych dokumentów związanych z organizacją i przeprowadzeniem przetargów i innych form zamówień udzielanych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych ze wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego oraz udział w pracach komisji przetargowej,

  • prowadzenie szczegółowego rejestru udzielonych zamówień publicznych w oparciu o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 25 sierpnia 2006 r.,

  • sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach oraz innych wymaganych odrębnymi przepisami,

  • przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz wdrażanie programów pomocowych współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej,

  • obsługa w trakcie realizacji i po jej zakończeniu projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych w zakresie składania wniosków i innych wymaganych dokumentów, w tym sprawozdań, wniosków o płatność, umów o dofinansowanie itp.

  • sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu gminy w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych (półrocznych i rocznych),

  • udział w przygotowaniu i realizacji inwestycji i remontów, których inwestorem jest gmina

  • prowadzenie spraw związanych z reklamami na mieniu gminnym,

  • prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego dróg gminnych,

  • wydawanie wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • życiorys (CV)

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kserokopia pierwszych trzech stron starego dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego

  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy

  • aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisko inspektora

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego p. 103 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko podinspektora w WPPiGG” w terminie do 10 kwietnia 2007 r. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty, które nie będą rozpatrywane, zostaną odesłane lub odebrane osobiście przez zainteresowanych. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gryfice.eu

Gryfice, 2007.03.26

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Karina Markowska 27-03-2007 15:14
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-03-2007
Ostatnia aktualizacja: - 27-03-2007 15:14