eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie Nr 311/2008 z dnia 29.01.2008 r. w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz ustalenia regulaminu tego zespołu.
ZARZĄDZENIE NR 311/08
Burmistrza Gryfic
z dnia 29 stycznia 2008r.
w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz ustalenia regulaminu tego zespołu.
Na podstawie art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. Nr 89, poz. 590) zarządza się co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej „Zespołem Gminnym”
2. Zespół Gminny jest organem pomocniczym Burmistrza Gryfic w zapewnieniu wykonywania zadań zarządzania kryzysowego na obszarze powiatu gryfickiego.
§ 2. 1. W skład Zespołu Gminnego wchodzą:
-
Burmistrz Gryfic - przewodniczący,
-
Zastępca Burmistrz Gryfic - zastępca przewodniczącego,
-
Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej i Przeciwpowodziowej
-
Komendant Straży Miejskiej,
-
Przedstawiciel Rady Gminy - wyznaczony przez przewodniczącego Rady Gminy,
-
Sekretarz Gminy,
-
Skarbnik Gminy,
-
Kierownik Gminnego Biura Reagowania,
-
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej,
-
Naczelnik Wydziału Rolnictwa, Nieruchomości i Ochrony Środowiska,
-
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
-
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej,
-
Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych,
-
Radca Prawny.
2. W posiedzeniach Zespołu Gminnego, na prawach członka, mogą brać udział, w zależności od potrzeb, zaproszeni przez przewodniczącego:
-
Przedstawiciel Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gryficach,
-
Przedstawiciel Komendanta Powiatowego Policji w Gryficach
-
Przedstawiciel Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gryficach
-
Przedstawiciel Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach,
-
Przedstawiciel Powiatowego Lekarza Weterynarii,
-
Przedstawiciel Kierownika Terenowego Oddziału w Gryficach Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie,
7) Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.
3. Przewodniczący może zapraszać do udziału w posiedzeniach Zespołu Gminnego, na prawach członka, inne osoby, poza wymienionymi w ust. 1 i 2.
4. W przypadku nieobecności przewodniczącego, pracami Zespołu Gminnego kieruje zastępca albo członek Zespołu Gminnego, w którego właściwości pozostaje rodzaj zaistniałej sytuacji.
5. Siedzibą Zespołu Gminnego jest Urząd Miejski w Gryficach - Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
6. Obsługę kancelaryjno - biurową Zespołu Gminnego zapewnia Gminne Biuro Reagowania.
§ 3. 1. Zespół Gminny podejmuje działania na planowanych posiedzeniach, zgodnie z rocznym planem pracy zatwierdzonym przez Burmistrza Gryfic.
2. W sytuacjach niecierpiących zwłoki Zespół Gminny może zbierać się w trybie natychmiastowym, w miejscu i składzie określonym przez Burmistrza Gryfic.
3. W szczególnych okolicznościach, na polecenie Burmistrza Gryfic, Zespół Gminny podejmuje działanie w trybie ciągłym. Ciągłość pracy może być zapewniona przez osoby wyznaczone do pełnienia dyżurów w ramach obsady „Stałego Dyżuru Burmistrza”.
4. Członkowie Zespołu Gminnego, na żądanie Burmistrza Gryfic, składają sprawozdania z wykonania zadań wynikających z rocznego planu, o którym mowa w ust.1, a także innych wykonywanych doraźnie.
5. Szczegółowe zasady funkcjonowania Zespołu Gminnego określa Regulamin Zespołu Gminnego, zatwierdzony przez Burmistrza Gryfic.
§ 4. Traci moc Zarządzenie Nr 57A Burmistrza Gryfic z dnia 18 kwietnia 2007 r. w sprawie powołania Gminnego Zespołu Reagowania oraz ustalenia regulaminu tego zespołu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gryfic
Andrzej Szczygieł
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Daniel Igielski | 18-02-2008 08:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Henryk Kwocz | 18-02-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Daniel Igielski | 18-02-2008 08:48 |