eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie Nr 202/2011 z dn. 14 października 2011 r. w sprawie powołania komisji do oceny przydatności programów komputerowych i ich likwidacji.
Zarządzenie Nr 202/2011
Burmistrza Gryfic
z dnia 14 października 2011 r.
W sprawie powołania komisji do oceny przydatności programów komputerowych
i ich likwidacji
Na podstawie § 4 ust. 2 i § 42 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114 poz. 761) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję do oceny przydatności oprogramowania komputerowego i jego likwidacji stanowiącego wartości niematerialne i prawne w Urzędzie Miejskim w Gryficach zwaną dalej komisją, w następującym składzie:
Daniel Igielski
Leszek Wójcikiewicz
Celina Grzybowska
§ 2
Do zadań komisji należy:
ocena przydatności programów komputerowych,
kwalifikowanie ocenianych składników do kategorii programów zdezaktualizowanych,
przedstawianie oceny przydatności oprogramowania i dalszych procedur,
przeprowadzanie fizycznej kasacji nośników instalacyjnych i odinstalowanie likwidowanego oprogramowania.
§ 3
Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi protokół, którego integralną częścią jest wykaz zdezaktualizowanych programów komputerowych oraz wygasłych licencji.
Na podstawie oceny przydatności komisja sporządzi protokół likwidacji.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Gryfice.
Burmistrz Gryfic
Andrzej Szczygieł
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Olga Bujanowska | 14-03-2012 15:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Leszek Wójcikiewicz | 14-10-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 14-03-2012 15:05 |