Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 202/2011 z dn. 14 października 2011 r. w sprawie powołania komisji do oceny przydatności programów komputerowych i ich likwidacji.


Zarządzenie Nr 202/2011

Burmistrza Gryfic

z dnia 14 października 2011 r.

W sprawie powołania komisji do oceny przydatności programów komputerowych

i ich likwidacji

Na podstawie § 4 ust. 2 i § 42 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114 poz. 761) zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję komisję do oceny przydatności oprogramowania komputerowego i jego likwidacji stanowiącego wartości niematerialne i prawne w Urzędzie Miejskim w Gryficach zwaną dalej komisją, w następującym składzie:

  1. Daniel Igielski

  2. Leszek Wójcikiewicz

  3. Celina Grzybowska

§ 2

Do zadań komisji należy:

  1. ocena przydatności programów komputerowych,

  2. kwalifikowanie ocenianych składników do kategorii programów zdezaktualizowanych,

  3. przedstawianie oceny przydatności oprogramowania i dalszych procedur,

  4. przeprowadzanie fizycznej kasacji nośników instalacyjnych i odinstalowanie likwidowanego oprogramowania.

§ 3

  1. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi protokół, którego integralną częścią jest wykaz zdezaktualizowanych programów komputerowych oraz wygasłych licencji.

  2. Na podstawie oceny przydatności komisja sporządzi protokół likwidacji.

§ 3

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Gryfice.

Burmistrz Gryfic

Andrzej Szczygieł

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Olga Bujanowska 14-03-2012 15:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Leszek Wójcikiewicz 14-10-2011
Ostatnia aktualizacja: - 14-03-2012 15:05