eBoi
Jak załatwić sprawę?
Projekt regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Gryfice
W związku z nowelizacją ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), która nakłada na samorządy obowiązek zorganizowania od 1 lipca 2013 r. odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Burmistrz Gryfic Andrzej Szczygieł przedstawia projekt „REGULAMINU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY GRYFICE” celem umożliwienia wypowiedzenia się mieszkańców oraz osób prawnych co do zapisów.
Uwagi i wnioski można wnosić w terminie 21 dni od daty publikacji na stronie internetowej Urzędu, na piśmie bądź mailowo na adres: urzad@gryfice.eu
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Daniel Igielski | 24-10-2012 10:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Emilia Figura | 24-10-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Emilia Figura | 09-11-2012 10:29 |