Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Koordynator ds. dostępności

KOMUNIKAT W SPRAWIE WYZNACZENIA KOORDYNATORA DS. DOSTĘPNOŚCI

Zarządzeniem Nr 607/2020 z dnia 23 września 2020 r. Burmistrz Gryfic wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Gryficach.

Funkcję tę będzie pełnić Pani Marzena Gładka

Do zadań Koordynatora ds. dostępności w szczególności należy:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd,

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

3) monitorowanie działań urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

4) przygotowanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i publikowanie ww. raportu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Kontakt

Marzena Gładka

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Gryficach

tel. 91 38 53 217, e-mail gladka@urzad.gryfice.eu

Zarządzenie Burmistrza Gryfice Nr 607/2020 z dnia 23.09.2020 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Gryficach http://bip.gminagryfice.pl/strony/20512.dhtml

Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Luiza Kowalska 16-10-2020 13:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 16-10-2020
Ostatnia aktualizacja: Leszek Wójcikiewicz 31-03-2021 13:46