Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Informacja

POMOC DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH

Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 20) daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gryficach, pok. 103 I piętro, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:

  • e-mail na adres: urzad@gryfice.eu
  • faxem na nr 91 38 53 207
  • telefonicznie na nr 91 38 53 200 lub 201,
  • drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice

W zgłoszeniu należy określić sprawę do załatwienia, metodę komunikowania się i podać sposób przekazania informacji zwrotnej.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 44).

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Daniel Igielski 13-04-2012 08:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Luiza Kowalska 13-04-2012
Ostatnia aktualizacja: Luiza Kowalska 17-05-2024 10:30