eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zarządzenie Nr 328/2012 z dn. 5 marca 2012 r. wprowadzenia centralnych rejestrów umów, porozumień i zleceń w Urzędzie Miejskim w Gryficach.
Zarządzenie Nr 328/2012
Burmistrza Gryfic
z dnia 5 marca 2012 r.
w sprawie wprowadzenia centralnych rejestrów umów, porozumień i zleceń w Urzędzie Miejskim w Gryficach
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 póz. 1591 z późn. zm.) i § 8 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Gryficach ( zarządzenie Burmistrza Gryfic Nr 68/XXI/2003 z dnia 24.06.2003r. z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1.
Wprowadza się centralne rejestry umów/aneksów, porozumień i zleceń finansowanych ze środków budżetowych Gminy Gryfice a realizowanych przez Urząd Miejski w Gryficach, zwane dalej:
,, Centralnym rejestrem umów i porozumień Urzędu Miejskiego w Gryficach”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia,
,, Centralnym rejestrem zleceń/zamówień Urzędu Miejskiego w Gryficach”,
którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia,
oraz zasady rejestrowania tych dokumentów.
§ 2.
1. Każda umowa/aneks, porozumienie i zlecenie finansowane ze środków budżetowych, którego stroną jest Gmina Gryfice lub Urząd Miejski w Gryficach, podlegają rejestracji w Centralnych rejestrach prowadzonych przez pracownika sekretariatu zastępców burmistrza.
2. Nie podlegają rejestracji umowy o pracę oraz umowy zlecenia i umowy o dzieło z osobami, które nie prowadzą działalności gospodarczej.
3. Nie podlegają rejestracji zlecenia / zamówienia, których wartość nie przekracza kwoty 100,00 zł.
4. Pracownik sekretariatu, o którym mowa w ust. 1:
1) nadaje numer na oryginale umowy, porozumienia lub zlecenia zgodnie z numerem nadanym w Centralnych rejestrach, stosując pieczątki, których wzór stanowi załącznik nr 3 do zarządzenia,
2) prowadzi zbiór kserokopii umów, porozumień i zleceń.
§ 3.
Odpowiedzialnym za przedłożenie dokumentów do rejestracji jest pracownik Urzędu, który merytorycznie przygotował dokument lub kierownik komórki organizacyjnej, realizującej zadanie.
§ 4.
Umowy, porozumienia i zlecenia podlegające rejestracji winne:
1) zawierać numer wewnętrzny nadany w komórce organizacyjnej lub numer nadany przez wykonawcę, jeżeli zostanie nadany;
2) zawierać parafkę kierownika komórki organizacyjnej, w której dokument przygotowano lub przyjęto do realizacji;
3) zawierać datę podpisania dokumentu i datę obowiązywania;
4) umowy i porozumienia winne być zaopiniowane przez radcę prawnego;
5) zawierać podpisy.
§ 5.
1. Rejestracji umowy/aneksu, porozumienia należy dokonać w terminie do 14 dni od dnia ich zawarcia.
2.W przypadku nie wywiązania się z obowiązku rejestracji dokumentów w Centralnych rejestrach Burmistrz może wstrzymać ich realizację oraz zastosować sankcje dyscyplinarne.
§ 6.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 7.
1.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 5 marca 2012 r. z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2012r.
Wszystkie umowy, porozumienia i zlecenia podlegające realizacji po 5 marca 2012 r. kierownicy komórek organizacyjnych przedstawią do rejestracji w terminie do dnia 15 marca 2012 r.
BURMISTRZ GRYFIC
Andrzej Szczygieł
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Olga Bujanowska | 17-04-2012 15:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Szredziński | 05-03-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 17-04-2012 15:08 |