Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Nr 328/2012 z dn. 5 marca 2012 r. wprowadzenia centralnych rejestrów umów, porozumień i zleceń w Urzędzie Miejskim w Gryficach.


Zarządzenie Nr 328/2012

Burmistrza Gryfic

z dnia 5 marca 2012 r.

w sprawie wprowadzenia centralnych rejestrów umów, porozumień i zleceń w Urzędzie Miejskim w Gryficach

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 póz. 1591 z późn. zm.) i § 8 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Gryficach ( zarządzenie Burmistrza Gryfic Nr 68/XXI/2003 z dnia 24.06.2003r. z późn. zm.)

zarządzam, co następuje:

§ 1.

Wprowadza się centralne rejestry umów/aneksów, porozumień i zleceń finansowanych ze środków budżetowych Gminy Gryfice a realizowanych przez Urząd Miejski w Gryficach, zwane dalej:

  • ,, Centralnym rejestrem umów i porozumień Urzędu Miejskiego w Gryficach”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia,

  • ,, Centralnym rejestrem zleceń/zamówień Urzędu Miejskiego w Gryficach”,

którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia,

oraz zasady rejestrowania tych dokumentów.

§ 2.

1. Każda umowa/aneks, porozumienie i zlecenie finansowane ze środków budżetowych, którego stroną jest Gmina Gryfice lub Urząd Miejski w Gryficach, podlegają rejestracji w Centralnych rejestrach prowadzonych przez pracownika sekretariatu zastępców burmistrza.

2. Nie podlegają rejestracji umowy o pracę oraz umowy zlecenia i umowy o dzieło z osobami, które nie prowadzą działalności gospodarczej.

3. Nie podlegają rejestracji zlecenia / zamówienia, których wartość nie przekracza kwoty 100,00 zł.

4. Pracownik sekretariatu, o którym mowa w ust. 1:

1) nadaje numer na oryginale umowy, porozumienia lub zlecenia zgodnie z numerem nadanym w Centralnych rejestrach, stosując pieczątki, których wzór stanowi załącznik nr 3 do zarządzenia,

2) prowadzi zbiór kserokopii umów, porozumień i zleceń.

§ 3.

Odpowiedzialnym za przedłożenie dokumentów do rejestracji jest pracownik Urzędu, który merytorycznie przygotował dokument lub kierownik komórki organizacyjnej, realizującej zadanie.

§ 4.

Umowy, porozumienia i zlecenia podlegające rejestracji winne:

1) zawierać numer wewnętrzny nadany w komórce organizacyjnej lub numer nadany przez wykonawcę, jeżeli zostanie nadany;

2) zawierać parafkę kierownika komórki organizacyjnej, w której dokument przygotowano lub przyjęto do realizacji;

3) zawierać datę podpisania dokumentu i datę obowiązywania;

4) umowy i porozumienia winne być zaopiniowane przez radcę prawnego;

5) zawierać podpisy.

§ 5.

1. Rejestracji umowy/aneksu, porozumienia należy dokonać w terminie do 14 dni od dnia ich zawarcia.

2.W przypadku nie wywiązania się z obowiązku rejestracji dokumentów w Centralnych rejestrach Burmistrz może wstrzymać ich realizację oraz zastosować sankcje dyscyplinarne. 

§ 6.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 7.

1.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 5 marca 2012 r. z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2012r.

  1. Wszystkie umowy, porozumienia i zlecenia podlegające realizacji po 5 marca 2012 r. kierownicy komórek organizacyjnych przedstawią do rejestracji w terminie do dnia 15 marca 2012 r.

BURMISTRZ GRYFIC

Andrzej Szczygieł

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Olga Bujanowska 17-04-2012 15:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Szredziński 05-03-2012
Ostatnia aktualizacja: - 17-04-2012 15:08