eBoi
Jak załatwić sprawę?
Informacja
POMOC DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH
Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1824) daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gryficach, pok. 103 I piętro, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- e-mail na adres urzad@gryfice.eu
- faxem na nr 91 38 53 207
- telefonicznie na nr 91 38 53 200,
- drogą pocztową na adres:
Urząd Miejski w Gryficach
Plac Zwycięstwa 37
72-300 Gryfice
W zgłoszeniu należy określić sprawę do załatwienia, metodę komunikowania się i podać sposób przekazania informacji zwrotnej.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z póź. zm.).
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Daniel Igielski | 13-04-2012 08:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-04-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Luiza Kowalska | 14-05-2021 11:45 |