eBoi
Jak załatwić sprawę?
Mapa serwisu
Urząd Miejski w Gryficach
|--- Dane teleadresowe
|--- Administracja dla Ukrainy
Organa
|--- Burmistrz Gryfic
|--- Zastępca Burmistrza
|--- Sekretarz Gminy
|--- Skarbnik Gminy
|--- Komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Wydział Ogólno-Administracyjny, Biuro Rady Miejskiej
|--- Wydział Finansowy
|--- Wydział Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
|--- Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej
|--- Pion Ochrony Informacji Niejawnych
|--- Straż Miejska
|--- Główny Specjalista ds. Kultury i Sportu
|--- Inspektor ds. Promocji i Informacji
|--- Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej i Przeciwpowodziowej
|--- Inspektor ds. kontroli wewnętrznej
|--- Audytor wewętrzny
|--- Radca Prawny
|--- Sołectwa
|--- Rady Osiedli
|--- Zarządy i Rady Osiedli Miasta Gryfice 2023-2027
|--- Zarządy i Rady Osiedli Miasta Gryfice 2019-2023
|--- Wzory oświadczeń majątkowych
|--- Oświadczenia majątkowe - rok 2023
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Oświadczenia majątkowe - za rok 2022
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Radni
|--- Oświadczenia majątkowe - rok 2022
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Oświadczenia majątkowe - za rok 2021
|--- Burmistrz
|--- Zastępcy Burmistrza
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Radni
|--- Oświadczenia majątkowe - za rok 2020
|--- Burmistrz
|--- Zastępcy Burmistrza
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Radni
|--- Oświadczenia majątkowe - za rok 2019
|--- Burmistrz
|--- Zastępcy Burmistrza
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Radni
|--- Oświadczenia majątkowe - rok 2019
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Oświadczenia majątkowe - za rok 2018
|--- Burmistrz
|--- Zastępcy Burmistrza
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Skarbnik Gminy
|--- Sekretarz Gminy
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Radni
|--- Oświadczenia majątkowe - rok 2018
|--- Oświadczenie majątkowe za rok 2018 - początek VIII kadencji
|--- Burmistrz Gryfic
|--- Radni
|--- Tokarczyk Krzysztof - Przewodniczący Rady Miejskiej
|--- Oświadczenia majątkowe za rok 2018 - koniec VII kadencji
|--- Burmistrz Gryfic
|--- Radni
|--- Dzikowski Henryk
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Zastępcy Burmistrza
|--- Oświadczenia majątkowe - za rok 2017
|--- Burmistrz
|--- Zastępcy Burmistrza
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Skarbnik Gminy
|--- Sekretarz Gminy
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Radni
|--- Mikulska Monika
|--- Pietrzak Wiesław Bogusław
|--- Oświadczenia majątkowe - za rok 2016
|--- Burmistrz
|--- Zastępcy Burmistrza
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza
|--- Skarbnik Gminy
|--- Sekretarz Gminy
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych
|--- Radni
Prawo lokalne
|--- Statut
|--- Statut Gminy Gryfice
|--- Statuty Sołectw Gminy Gryfice
|--- Status sołectwa Niedźwiedziska
|--- Statut sołectwa Otok
|--- Statuty osiedli m. Gryfice
|--- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Podatki i opłaty
|--- Stawki podatku od nieruchomości
|--- Interpretacje indywidualne
|--- Podatek transportowy
|--- Uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego
|--- Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej
|--- Druki podatkowe - wzory informacji i deklaracji podatkowych
|--- Informacja o lasach - osoby fizyczne - druk IL-1 wraz z załącznkami
|--- Informacja o gruntach - osoby fizyczne - druk IR-1 wraz z załącznikami
|--- Deklaracja na podatek leśny - osoby prawne - druk DL-1 wraz załącznikami
|--- Deklaracja na podatek rolny - osoby prawne - druk DR-1 wraz z załącznikami
|--- Deklaracja na podatek od nieruchomosci - osoby prawne - druk DN-1 wraz z załącznikami
|--- Informacje i deklaracje podatkowe - obowiązujące do 30 czerwca 2019 r.
|--- Pomoc dla przedsiębiorców - Tarcza Antykryzysowa
|--- Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (wzór korekty informacji)
|--- Osoby prawne prowadzące działalność gospodarczą (wzór korekty deklaracji)
|--- Czynsze i dzierżawy
|--- Zarządzenia 2023 r.
|--- Zarządzenia 2022 r.
|--- Zarządzenia 2021 r.
|--- Zarządzenia 2020 r.
|--- Zarządzenia 2019 r.
|--- Zarządzenia 2018 r. - nowa kadencja
|--- Zarządzenia 2018 r.
|--- Zarządzenia 2017 r.
|--- Zarządzenia 2016 r.
|--- Zarządzenia 2015 r.
|--- Zarządzenia 2014 r. - nowa kadencja
|--- Zarządzenia 2014 r.
|--- Zarządzenia 2013 r.
|--- Zarządzenia 2012 r.
|--- Zarządzenia 2011r.
|--- Zarządzenia 2010 r. - nowa kadencja
|--- Zarządzenia 2010 r.
|--- Zarządzenia 2009 r.
|--- Zarządzenia 2008 r.
|--- Zarządzenia 2007 r.
|--- Zarządzenia 2006 r.
|--- Zarządzenia 2005 r.
|--- Zarządzenia 2004 r.
|--- Strategia rozwoju Gminy Gryfice
|--- Aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy Gryfice na lata 2005 - 2020
|--- Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych na lata 2016-2025
|--- Sprawozdania Burmistrza 2022 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2021 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2020 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2014 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2013 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2012 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2011 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2010 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2009 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2008 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2007 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2006r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2005 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2004 r.
|--- Sprawozdania Burmistrza 2003 r.
|--- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gryfice
|--- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gryfice
|--- Zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gryfice
|--- Tabele i załączniki
|--- Ochrona Środowiska
|--- Program Ochrony Środowiska Gminy Gryfice
|--- Decyzje środowiskowe
|--- rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Ogłoszenia, obwieszczenia, zawiadomienia
|--- Burmistrz Gryfic
|--- 2023
|--- rok 2022
|--- 2021
|--- rok 2020
|--- Rok 2019
|--- 2018 rok
|--- ROK 2017
|--- rok 2016
|--- rok 2015
|--- rok 2014
|--- rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
|--- Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
|--- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
|--- DyrektorZarządu Zlewni w Gryficach
|--- Wojewoda Zachodniopomorski
|--- Starosta Powiatu Gryfickiego
|--- Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
|--- Raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
|--- Rok 2013
|--- Rok 2014
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Rok 2008
|--- Rok 2007
|--- Rok 2006
|--- Rok 2005
|--- Regulaminy
|--- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gryfice
|--- Sprawozdania z realizacji Gminnego Planu Gospodarki Odpadami za lata 2009 - 2010
|--- Wykaz kąpielisk na terenie Gminy Gryfice.
|--- Wykaz aktów prawa miejscowego
|--- Prawo miejscowe do 2011 r.
|--- Rok 2011
|--- Rok 2010
|--- Rok 2009
|--- Rok 2008
|--- Rok 2007
|--- Rok 2006
|--- Rok 2005
|--- Rok 2004
|--- Rok 2003
|--- Rok 2002
|--- Rok 2001
Rada Miejska
|--- Rada Miejska
|--- Wykaz Radnych Rady Miejskiej w Gryficach (IV kadencja: 2002 - 2006)
|--- Przewodniczący Rady Miejskiej
|--- Zadania i kompetencje Rady Miejskiej
|--- VIII kadencja: 2018 - 2023
|--- VII kadencja: 2014 - 2018
|--- Terminy posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gryficach
|--- Terminy posiedzeń
|--- Terminy posiedzeń
|--- Wykaz stałych Komisji Rady Miejskiej w Gryficach
|--- Zawiadomienia o sesji i projekty uchwał
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXX sesji RM w dn. 27.09.2023 r. o g. 10.00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXIX sesji RM w dn. 31.08.2023 r. o g. 10.00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXVIII sesji RM w dn. 09.08.2023 r. o g. 14.30
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXVII sesji RM w dn. 28.06.2023 r. o g. 14.00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXVI sesji RM w dn. 14.06.2023 r. o g. 9.00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXV sesji RM w dn. 01.06.2023 r. o g. 14:30
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXIV sesji RM w dn. 24.05.2023 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXIII sesji RM w dn. 26.04.2023 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXII sesji RM w dn. 29.03.2023 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LXI sesji RM w dn. 06.03.2023 r. o g. 14:30
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LX sesji RM w dn. 08.02.2023 r. o g. 14:30
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LIX sesji RM w dn. 20.01.2023 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LVIII sesji RM w dn. 30.12.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LVII sesji RM w dn. 16.12.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LVI sesji RM w dn. 24.11.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LV sesji RM w dn. 09.11.2022 r. o g. 15:30
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LIV sesji RM w dn. 26.10.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LIII sesji RM w dn. 30.09.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LII sesji RM w dn. 12.08.2022 r. o g. 14:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LI sesji RM w dn. 30.06.2022 r. o g. 14:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu L sesji RM w dn. 15.06.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLIX sesji RM w dn. 25.05.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLVIII sesji RM w dn. 29.04.2022 r. o g. 9:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLVII sesji RM w dn. 23.03.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLVI sesji RM w dn. 23.02.2022 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLV sesji RM w dn. 28.01.2022 r. o g. 15:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLIV sesji RM w dn. 29.12.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLIII sesji RM w dn. 7.12.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLII sesji RM w dn. 29.10.2021 r. o g. 10:00
|--- XLI (nadzwyczajna) sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 30.09.2021 r. o g. 16:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XL sesji RM w dn. 15.09.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXIX sesji RM w dn. 04.08.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXVIII sesji RM w dn. 30.06.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXVII sesji RM w dn. 16.06.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXVI sesji RM w dn. 25.05.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXV sesji RM w dn. 28.04.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXIV sesji RM w dn. 24.03.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXIII sesji RM w dn. 24.02.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXII sesji RM w dn. 27.01.2021 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXXI sesji RM w dn. 30.12.2020 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXX sesji RM w dn. 16.12.2020 r. o g. 12:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXIX sesji RM w dn. 25.11.2020 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXVI sesji RM w dn. 27.10.2020 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXV sesji RM w dn.30.09.2020 r. o g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXIV sesji RM w dn. 25.08.2020 r. g. 10:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXIII sesji RM w dn. 8.07.2020 r. g. 16:00
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XXII sesji RM w dn. 30.06.2020 r. o g. 10:00
|--- XXI sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 27.05.2020 r. o g. 10,oo
|--- XX (nadzwyczajna) sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 28.04.02.2020 r. o g. 10,00
|--- XIX sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 25.02.2020 r. o g. 10,oo
|--- XVIII sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 28.01.2020 r. g. 10,oo
|--- XVII sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 30.12.2019 r. g. 10,oo
|--- XVI sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 26.11.2019 r. o g. 10,oo
|--- XV sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 29.10.2019 r. o g. 10,oo
|--- XIV sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 24.09.2019 r. o g. 10,oo
|--- XIII sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 12.09.2019 r. o g. 15,oo
|--- XII sesja Rady Miejskiej w Gryficach w dn. 26.08.2019 r. o g. 18.oo
|--- Projekty uchwał na sesję RM w dn. 21.08.2019 r. o g. 15,oo
|--- Projekty uchwał na sesję RM w dn. 18.06.2019 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na IX sesję RM w dn. 28.05.2019 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na VIII sesje RM w dn. 30.04.2019 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na VII sesję RM w dn. 26.03.2019 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na VI sesję RM w dn. 26.02.2019 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na V sesję RM w dn. 29.01.2019 r. o g. 9,oo
|--- Projekty uchwał na IV sesję RM w dn. 31.12.2018 r. o g. 8,oo
|--- Projekty uchwał na III sesję RM w dn. 18.12.2018 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na II sesję RM w dn. 4.12.2018 r. o g. 10,oo
|--- Sesja inauguracyjna VIII kadencji RM w dn. 20.11.2018 r. o g. 11,oo
|--- Zawiadomienie o zwołaniu LVII sesji RM w dn. 14.11.2018 r. o g. 14,oo
|--- Projekty uchwał na LVI sesję RM w dn. 17.10.2018 r. o g. 11,oo
|--- Projekty uchwał na LV sesję RM w dn. 12.10.2018 r. g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na LIV sesję RM w dn. 26.09.2018 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na LIII sesję RM w dn. 29.08.2018 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na LII sesję RM w dn. 12.07.2018 r. o g. 16,oo
|--- Projekty uchwał na LI sesję RM w dn. 27.06.2018 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na L sesję RM w dn. 28.05.2018 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XLIX sesję RM w dn. 25.04.2018 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XLVIII sesję RM w dn. 27.03.2018 r. o g. 11,oo
|--- Projekty uchwał na XLVII sesję RM w dn. 28.02.2018 r. o g.10,oo
|--- Projekt uchwały na XLV sesję RM w dn. 16.02.2018 r. o g. 9,oo
|--- Projekty uchwał na XLIV sesję RM w dn. 24.01.2018 r. o g. 10,oo
|--- Zawiadomienie o zwołaniu XLIII sesji RM w dn. 29.12.2017 r. o g. 13,oo
|--- Projekty uchwał na XLII sesję RM w dn. 20.12.2017 r. o g. 11,oo
|--- Projekty uchwał na XLI sesję RM w dn. 28.11.2017 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XL sesję RM w dn. 26.10.2017 r. o g. 11,oo
|--- Projekty uchwał na XXXIX sesję RM w dn. 27.09.2017 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXXVIII sesję RM w dn. 30.08.2017 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXXVII sesję RM w dn. 20.07.2017 r. o g. 11,oo
|--- Projekty uchwał na XXXVI sesję RM w dn. 21.06.2017 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXXV sesję RM w dn. 31.05.2017 r. o g. 13,oo
|--- Projekty uchwał na XXXIV sesję RM w dn. 27.04.2017 r. o g.11,oo
|--- Projekty uchwał na XXXIII sesję RM w dn. 15.03.2017 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXXII sesję RM w dn. 8.02.2017 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXXI sesję RM w dn. 28.12.2016 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXX sesję RM w dn. 28.11.2016 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXIX sesję RM w dn. 26.10.2016 r. o g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXVIII sesję RM w dn. 28.09.2016 r. o g. 10,oo
|--- Zawiadomienie o XXVII (nadzwyczajnej) sesji RM w dn. 5.09.2016 r. g. 15,oo
|--- Projekty uchwał na XXVI sesję RM w dn. 29.08.2016 r. g. 10,oo
|--- Projekty uchwał na XXIV sesję Rady Miejskiej w dn. 22.06.2016 r.
|--- Projekty uchwał na XXIII sesję Rady Miejskiej w dn. 11.05.2016 r.
|--- Projekty uchwał na XXII sesję Rady Miejskiej w dn. 16.03.2016 r.
|--- Projekty uchwał na XXI sesję Rady Miejskiej w dn. 24.02.2016 r.
|--- Projekty uchwał na XX sesję Rady Miejskiej w dn. 27.01.2016 r.
|--- Projekty uchwał na XIX sesję Rady Miejskiej w dn. 30.12.2015 r.
|--- Projekty uchwał na XVIII sesję Rady Miejskiej w dn. 16.12.2015 r.
|--- Projekty uchwał na XVII sesję Rady Miejskiej w dn. 24.11.2015 r.
|--- Projekty uchwał na XVI sesję Rady Miejskiej w dn. 28.10.2015 r.
|--- Projekty uchwał na XV sesję Rady Miejskiej w dn. 7.10.2015 r.
|--- Projekt uchwały na XIV sesję Rady Miejskiej w dn. 18.09.2015 r.
|--- Projekty uchwał na XIII sesję Rady Miejskiej w dn. 9.09.2015 r.
|--- Projekty uchwał na XII sesję Rady Miejskiej w dn. 9.07.2015 r.
|--- Projekty uchwał na XI sesję Rady Miejskiej w dn. 30.06.2015 r.
|--- Projekty uchwał na X sesję Rady Miejskiej w dn. 27.05.2015 r.
|--- Projekty uchwał na IX sesję Rady Miejskiej w dn. 22.04.2015 r.
|--- Projekt uchwały na VIII sesję Rady Miejskiej w dn. 14.04.2015 r.
|--- Projekty uchwał na VII sesję Rady Miejskiej w dn. 25.03.2015 r.
|--- Projekty uchwał na VI sesję Rady Miejskiej w dn. 25.02.2015 r.
|--- Projekty uchwał na V sesję Rady Miejskiej w dn. 28.01.2015 r.
|--- Projekty uchwał na IV sesję Rady Miejskiej w dn. 30.12.2014 r.
|--- Projekty uchwał na III sesję Rady Miejskiej w dn. 18.12.2014 r.
|--- Projekty uchwał na LV sesję Rady Miejskiej w dn. 28.10.2014 r.
|--- Projekty uchwał na LIV sesję Rady Miejskiej w dn. 25.09.2014 r.
|--- Projekty uchwał na LIII sesję Rady Miejskiej w dn. 29.08.2014 r.
|--- Projekty uchwał na LII sesję Rady Miejskiej w dn. 21.08.2014 r.
|--- Projekt uchwały na LI sesję Rady Miejskiej w dn. 9.07.2014 r.
|--- Projekty uchwał na L sesję Rady Miejskiej w dn. 30.06.2014 r.
|--- Projekt uchwały na XLIX sesję Rady Miejskiej w dn. 4.06.2014 r.
|--- Projekty uchwał na XLVIII sesje Rady Miejskiej w dn. 28.05.2014 r.
|--- Projekty uchwał na XLVII sesję Rady Miejskiej w dn. 30.04.2014 r.
|--- Projekty uchwał na XLVI sesję Rady Miejskiej w dn. 28.03.2014 r.
|--- Projekty uchwał na XLV sesję Rady Miejskiej w dn. 7.02.2014 r.
|--- Projekty uchwał na XLIV sesję Rady Miejskiej w dn. 24.01.2014 r.
|--- Projekty uchwał na XLIII sesję Rady Miejskiej w dn. 30.12.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XLII sesję Rady Miejskiej w dn. 17.12.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XLI sesję Rady Miejskiej w dn. 29.11.2013 r.
|--- Projekt uchwały na XL sesję Rady Miejskiej w dn. 18.11.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXIX sesję Rady Miejskiej w dn. 24.10.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXVIII sesję Rady Miejskiej w dn. 10.10.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXVII sesję Rady Miejskiej w dn. 5.09.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXVI sesję Rady Miejskiej w dn. 22.08.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXV sesję Rady Miejskiej w dn. 27.06.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXIV sesję Rady Miejskiej w dn. 24.05.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXIII sesję Rady Miejskiej w dn. 24.04.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXXII sesję Rady Miejskiej w dn. 27.03.2013 r.
|--- Projekt uchwały na XXXI sesję Rady Miejskiej w dn. 4.03.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXX sesję Rady Miejskiej w dn. 21.02.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXIX sesję Rady Miejskiej w dn. 08.02.2013 r.
|--- Projekty uchwał na XXVIII sesję Rady Miejskiej w dn. 31.12.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XXVII sesję Rady Miejskiej w dn. 18.12.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XXVI sesję Rady Miejskiej w dn. 23.11.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XXV sesję Rady Miejskiej w dn. 24.10.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XXIV sesję Rady Miejskiej w dn. 27.09.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XXIII sesję Rady Miejskiej w dn. 31.08.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XXII sesję Rady Miejskiej w dn. 16.07.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XXI sesję Rady Miejskiej w dn. 29.06.2012 r.
|--- Projekt uchwały na XX sesję Rady Miejskiej w dn. 1.06.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XIX sesję Rady Miejskiej w dn. 23.05.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XVIII sesję Rady Miejskiej w dn. 25.04.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XVII sesję Rady Miejskiej w dn. 12.04.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XVI sesję Rady Miejskiej w dn. 28.03.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XV sesję Rady Miejskiej w dn. 15.02.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XIV sesję Rady Miejskiej w dn. 18.01.2012 r.
|--- Projekty uchwał na XIII sesję Rady Miejskiej w dn. 22.12.2011 r.
|--- Projekty uchwał na XII sesję Rady Miejskiej w dn. 7.12.2011 r.
|--- Projekty uchwał na XI sesję Rady Miejskiej w dn. 29.11.2011 r.
|--- Projekty uchwał na X sesję Rady Miejskiej w dn. 12.10.2011 r.
|--- Uchwały i imienne protokoły głosowań
|--- Uchwały 2023 r.
|--- Sesja LXIX w dn. 31.08.2023 r.
|--- Sesja LXVIII w dn. 09.08.2023 r.
|--- Sesja LXVII w dn. 28.06.2023 r.
|--- Sesja LXVI w dn. 14.06.2023 r.
|--- Sesja LXV w dn. 01.06.2023 r.
|--- Sesja LXIV w dn. 24.05.2023 r.
|--- Sesja LXIII w dn. 26.04.2023 r.
|--- Sesja LXII w dn. 29.03.2023 r.
|--- Sesja LXI w dn. 06.03.2023 r.
|--- Sesja LX w dn. 08.02.2023 r.
|--- Sesja LIX w dn. 20.01.2023 r.
|--- Uchwały 2022 r.
|--- Sesja LVIII w dn. 30.12.2022 r.
|--- Sesja LVII w dn. 16.12.2022 r.
|--- Sesja LVI w dn. 24.11.2022 r.
|--- Sesja LV w dn. 09.11.2022 r.
|--- Sesja LIV w dn. 26.10.2022 r.
|--- Sesja LIII w dn. 30.09.2022 r.
|--- Sesja LII w dn. 12.08.2022 r.
|--- Sesja LI w dn. 30.06.2022 r.
|--- Sesja L w dn. 15.06.2022 r.
|--- Sesja XLIX w dn. 25.05.2022 r.
|--- Sesja XLVIII w dn. 29.04.2022 r.
|--- Sesja XLVII w dn. 23.03.2022 r.
|--- Sesja XLVI w dn. 23.02.2022 r.
|--- Sesja XLV w dn. 28.01.2022 r.
|--- Uchwały 2021 r.
|--- Sesja XLIV w dn. 29.12.2021 r.
|--- Sesja XLIII w dn.7.12.2021 r.
|--- Sesja XLII w dn. 29.10.2021 r.
|--- Sesja XLI w dn. 30.09.2021 r.
|--- Sesja XL w dn. 15.09.2021 r.
|--- Sesja XXXIX w dn. 4.08.2021 r.
|--- Sesja XXXVIII w dn. 30.06.2021 r.
|--- Sesja XXXVII w dn.16.06.2021 r.
|--- Sesja XXXVI w dn.25.05.2021 r.
|--- Sesja XXXV w dn.28.04.2021 r.
|--- Sesja XXXIV w dn.24.03.2021 r.
|--- Sesja XXXIII w dn.24.02.2021 r.
|--- Sesja XXXII w dn. 27.01.2021 r.
|--- Uchwały 2020 r.
|--- Sesja XXXI w dn. 30.12.2020 r.
|--- Sesja XXX w dn. 16.12.2020 r.
|--- Sesja XXIX w dn. 25.11.2020 r.
|--- Sesja XXVIII w dn. 30.10.2020 r.
|--- Sesja XXVII w dn. 30.10.2020 r.
|--- Sesja XXVI w dn. 27.10.2020 r.
|--- Sesja XXV w dn. 30.09.2020 r.
|--- Sesja XXIV w dn. 25.08.2020 r.
|--- Sesja XXIII w dn. 8.07.2020 r.
|--- Sesja XXII w dn. 30.06.2020 r.
|--- Sesja XXI w dn. 27.05.2020 r.
|--- Sesja XX w dn. 28.04.2020 r.
|--- Sesja XIX w dn. 25.02.2020 r.
|--- Sesja XVIII w dn. 28.01.2020 r.
|--- Uchwały 2019 r.
|--- Sesja XVII w dn. 30.12.2019 r.
|--- Sesja XVI w dn. 26.11.2019 r.
|--- Sesja XV w dn. 29.10.2019 r.
|--- Sesja XIV w dn.24.09.2019 r.
|--- Sesja XIII w dn.12.09.2019 r.
|--- Sesja XII w dn. 26.08.2019 r.
|--- Sesja XI w dn. 21.08.2019 r.
|--- Sesja X w dn. 18.06.2019 r.
|--- Sesja IX w dn. 28.05.2019 r.
|--- Sesja VIII w dn. 30.04.2019 r.
|--- Sesja VII w dn. 26.03.2019 r.
|--- Sesja VI w dn. 26.02.2019 r.
|--- Sesja V w dn. 29.01.2019 r.
|--- Uchwały 2018 r.
|--- Sesja IV w dn. 31.12.2018 r.
|--- Sesja III w dn. 18.12.2018 r.
|--- Sesja II w dn. 4.12.2018 r.
|--- Sesja I w dn. 20.11.2018 r.
|--- Sesja LVII w dn. 14.11.2018 r.
|--- Sesja LVI w dn. 17.10.2018 r.
|--- Sesja LV w dn.12.10.2018 r.
|--- Sesja LIV w dn. 26.09.2018 r.
|--- Sesja LIII w dn. 29.08.2018 r.
|--- Sesja LII w dn. 12.07.2018 r.
|--- Sesja LI w dn. 27.06.2018 r.
|--- Sesja L w dn.28.05.2018 r.
|--- Sesja XLIX w dn. 25.04.2018 r.
|--- Sesja XLVIII w dn. 27.03.2018 r.
|--- Sesja XLVII w dn. 28.02.2018 r.
|--- Sesja XLVI w dn. 16.02.2018 r.
|--- Sesja XLIV w dn. 24.01.2018 r.
|--- Uchwały 2017 r.
|--- Sesja XLIII w dn.29.12.2017 r.
|--- Sesja XLII w dn. 20.12.2017 r.
|--- Sesja XLI w dn. 28.11.2017 r.
|--- Sesja XL w dn. 26.10.2017 r.
|--- Sesja XXXIX w dn. 27.09.2017 r.
|--- Sesja XXXVIII w dn. 30.08.2017 r.
|--- Sesja XXXVII w dn. 20.07.2017 r.
|--- Sesja XXXVI w dn. 21.o6.2017 r.
|--- Sesja XXXV w dn. 31.05.2017 r.
|--- Sesja XXXIV w dn. 27.04.2017 r.
|--- Sesja XXXIII w dn. 15.03.2017 r.
|--- Sesja XXXII w dn. 8.02.2017 r.
|--- Uchwały 2016 r.
|--- Sesja XXXI
|--- Sesja XXX
|--- Sesja XXIX
|--- Sesja XXVIII
|--- Sesja XXVII
|--- Sesja XXVI
|--- Sesja XXV
|--- Sesja XXIV
|--- Sesja XXIII
|--- Sesja XXII
|--- Sesja XXI
|--- Sesja XX
|--- Uchwały 2015 r.
|--- Sesja XIX
|--- Sesja XVIII
|--- Sesja XVII
|--- Sesja XVI
|--- Sesja XV
|--- Sesja XIV
|--- Sesja XIII
|--- Sesja XII
|--- Sesja XI
|--- Sesja X
|--- Sesja IX
|--- Sesja VIII
|--- Sesja VII
|--- Sesja VI
|--- Sesja V
|--- Uchwały 2014 r.
|--- Sesja IV
|--- Sesja III
|--- Sesja LIV
|--- Sesja LIII
|--- Sesja LII
|--- Sesja LI
|--- Sesja L
|--- Sesja XLIX
|--- Sesja XLVIII
|--- Sesja XVLII
|--- Sesja XLVI
|--- Sesja XLV
|--- Sesja XLIV
|--- Uchwały 2013 r.
|--- Sesja XLIII
|--- Sesja XLII
|--- Sesja XLI
|--- Sesja XXXIX
|--- Sesja XXXVIII
|--- Sesja XXXVII
|--- Sesja XXXVI
|--- Sesja XXXV
|--- Sesja XXXIV
|--- Sesja XXXIII
|--- Sesja XXXII
|--- Sesja XXXI
|--- Sesja XXX
|--- Sesja XXIX
|--- Uchwały 2012 r.
|--- Sesja XXVIII
|--- Sesja XXVII
|--- Sesja XXVI
|--- Sesja XXV
|--- Sesja XXIV
|--- Sesja XXIII
|--- Sesja XXII
|--- Sesja XXI
|--- Sesja XX
|--- Sesja XIX
|--- Sesja XVIII
|--- Sesja XVII
|--- Sesja XVI
|--- Sesja XV
|--- Sesja XIV
|--- Uchwały 2011 r.
|--- Sesja XIII
|--- Sesja XII
|--- Sesja XI
|--- Sesja X
|--- Sesja IX
|--- Sesja VIII
|--- Sesja VII
|--- Sesja VI
|--- Sesja V
|--- Sesja IV
|--- Uchwały 2010 r.
|--- Sesja III
|--- Sesja II
|--- Sesja I
|--- Sesja XLIII
|--- Sesja XLII
|--- Sesja XLI
|--- Sesja XL
|--- Sesja XXXIX
|--- Sesja XXXVIII
|--- Sesja XXXVII
|--- Sesja XXXVI
|--- Sesja XXXV
|--- Uchwały 2009 r.
|--- Sesja XXXIV
|--- Sesja XXXIII
|--- Sesja XXXII
|--- Sesja XXXI
|--- Sesja XXX
|--- Sesja XXIX
|--- Sesja XXVIII
|--- sesja XXVII
|--- Sesja XXVI
|--- Sesja XXV
|--- Sesja XXIV
|--- Sesja XXIII
|--- Uchwały 2008 r.
|--- Sesja XXII
|--- Sesja XXI
|--- Sesja XX
|--- Sesja XIX
|--- Sesja XVIII
|--- Sesja XVII
|--- Sesja XVI
|--- Sesja XV
|--- Sesja XIV
|--- Uchwały 2007 r.
|--- Sesja XIII
|--- Sesja XII
|--- Sesja XI
|--- Sesja X
|--- Sesja IX
|--- Sesja VIII
|--- Sesja VII
|--- Sesja VI
|--- Sesja V
|--- Sesja IV
|--- Uchwały 2006 r.
|--- Sesja III
|--- Sesja II
|--- Sesja I
|--- Sesja XXXIX
|--- Sesja XXXVIII
|--- Sesja XXXVII
|--- Sesja XXXVI
|--- Sesja XXXV
|--- Sesja XXXIV
|--- Sesja XXXIII
|--- Uchwały 2005 r.
|--- Sesja XXXII
|--- Sesja XXXI
|--- Sesja XXX
|--- Sesja XXIX
|--- Sesja XXVIII
|--- Sesja XXVII
|--- Sesja XXVI
|--- Sesja XXV
|--- Uchwały 2004 r.
|--- Sesja XXIII
|--- Sesja XXII
|--- Sesja XXI
|--- Sesja XX
|--- Sesja XIX
|--- Sesja XVIII
|--- Sesja XVII
|--- Sesja XVI
|--- Sesja XV
|--- Sesja XIV
|--- Uchwały 2003 r.
|--- Sesja XIII
|--- Sesja XII
|--- Sesja XI
|--- Sesja X
|--- Sesja IX
|--- Sesja VIII
|--- Sesja VII
|--- Sesja VI
|--- Sesja V
|--- Sesja IV
|--- Uchwały 2002 r.
|--- Sesja III
|--- Sesja II
|--- Sesja I
|--- Sesja XXXVI
|--- Sesja XXXV
|--- Sesja XXXIV
|--- Sesja XXXIII
|--- Sesja XXXII
|--- Sesja XXXI
|--- Sesja XXX
|--- Uchwały 2001 r.
|--- Sesja XXIX
|--- Sesja XXVIII
|--- Sesja XXVII
|--- Sesja XXVI
|--- Sesja XXV
|--- Sesja XXIV
|--- Sesja XXIII
|--- Uchwały 2000 r.
|--- Sesja XXII
|--- Sesja XXI
|--- Sesja XX
|--- Sesja XIX
|--- Sesja XVIII
|--- Sesja XVII
|--- Sesja XVI
|--- Sesja XV
|--- Sesja XIV
|--- Protokoły z sesji Rady Miejskiej
|--- Interpelacje i zapytania radnych
|--- Kadencja 2018-2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Transmisja obrad sesji Rady Miejskiej
|--- Archiwum transmisji obrad sesji RM
|--- Rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
Ochrona danych osobowych i cyberbezpieczeństwo
|--- Gmina Gryfice
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
Dostępność urzędu i jednostek
|--- Koordynator ds. dostępności
|--- Pozostałe deklaracje
|--- Raporty dostępności
|--- Urząd Miejski
|--- Ochotnicze Straże Pożarne
|--- Górzyca
|--- Gryfice
|--- Kukań
|--- Ościęcin
|--- Przybiernówko
|--- Rotnowo
|--- Rybokarty
|--- Świeszewo
|--- Trzygłów
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Zespół Placówek Oświatowych
|--- Plan działań
Informacje
|--- Karty usług - jak załatwić sprawę
|--- Instytucje Kultury
|--- Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Załuskiego w Gryficach
|--- Gryficki Dom Kultury
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Dotacje dla niepublicznych jednostek
|--- Projekt pn. Nowoczesne Gimnazja w Gminie Gryfice
|--- Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
|--- Spółki Gminy
|--- Informacje Gryfickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego
|--- Wystąpienie Prezesów Zarządów TBS-ów Pomorza Zachodniego do parlamentarzystów
|--- Budżet i sprawozdania Gminy
|--- Budżet 2023 r.
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2022 r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2021 r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2020r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2019r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2018r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2017r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2016r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- Sprawozdania IV kw
|--- Sprawozdania III kw
|--- Sprawozdania II kw
|--- Sprawozdania I kw
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2015r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- Sprawozdania IV kw
|--- Sprawozdania III kw
|--- Sprawozdania II kw
|--- Sprawozdanie I kw
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2014r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- Sprawozdania IV kw
|--- Sprawozdania III kw
|--- Sprawozdania II kw
|--- Sprawozdania I kw
|--- WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2013r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- Sprawozdania IV kw
|--- Sprawozdania III kw
|--- Sprawozdania II kw
|--- Sprawozdania I kw
|--- Zmiany budżetu
|--- Wieloletnia Prognoza Finansowa
|--- Budżet
|--- Budżet 2012 r.
|--- Sprawozdania z wykonania budżetu
|--- Sprawozdania IV kw
|--- Sprawozdania III kw
|--- Sprawozdania II kw.
|--- Sprawozdania I kw.
|--- Zmiany WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Wieloletnia prognoza finansowa
|--- Budżet
|--- Budżet 2011 r.
|--- IV kwartał
|--- III kwartał
|--- II kwartał
|--- I kwartał
|--- Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Gryfice za I półrocze 2011 r.
|--- Zmiany WPF
|--- Zmiany budżetu
|--- Wieloletnia Prognoza Finansowa
|--- Budżet
|--- Budżet 2010 r.
|--- Zmiany budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2009 r.
|--- Zmiany do budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2008 r.
|--- Zmiany do budżetu
|--- Budżet
|--- Budżet 2007 r.
|--- Zmiany do budżetu
|--- Budżet 2006r.
|--- Budżet
|--- Zmiany do budżetu
|--- Budżet 2005 r.
|--- Budżet
|--- Zmiany do budżetu
|--- Budżet 2004 r.
|--- Zmiany do budżetu
|--- Budżet 2003 r.
|--- Zmiany do budżetu
|--- Budżet
|--- Raport o stanie Gminy Gryfice
|--- Sprawozdania jednostek organizacyjnych
|--- Sprawozdania finansowe za rok 2022
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Przedszkole Nr 1 w Gryficach
|--- Przedszkole Nr 2 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa Nr 4 w Gryficach
|--- Szkola Podstawowa w Górzycy
|--- Szkoła Podstawowa w Prusinowie
|--- Szkoła Podstawowa w Trzygłowie
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Zakład Usług Komunalnych w Gryficach
|--- Urząd Miejski w Gryficach
|--- Sprawozdania finansowe za rok 2021
|--- Urząd Miejski w Gryficach
|--- Zakład Usług Komunalnych w Gryficach
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa w Trzygłowie
|--- Szkoła Podstawowa w Prusinowie
|--- Szkoła Podstawowa w Górzycy
|--- Szkoła Podstawowa Nr 4 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gryficach
|--- Przedszkole nr 2 w Gryficach
|--- Przedszkole nr 1 w Gryficach
|--- Sprawozdania finansowe za rok 2020
|--- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa Nr 4 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa w Trzygłowie
|--- Szkoła Podstawowa w Prusinowie
|--- Szkoła Podstawowa w Górzycy
|--- Przedszkole nr 1 w Gryficach
|--- Przedszkole nr 2 w Gryficach
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Zakład Usług Komunalnych w Gryficach
|--- Urząd Miejski w Gryficach
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Sprawozdania finansowe za rok 2019
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Urząd Miejski w Gryficach
|--- Zakład Usług Komunalnych w Gryficach
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Przedszkole nr 2 w Gryficach
|--- Przedszkole nr 1 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa w Górzycy
|--- Szkoła Podstawowa w Prusinowie
|--- Szkoła Podstawowa w Trzygłowie
|--- Szkoła Podstawowa Nr 4 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gryficach
|--- Sprawozdania finansowe za rok 2018
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa w Trzygłowie
|--- Szkoła Podstawowa w Prusinowie
|--- Szkoła Podstawowa w Górzycy
|--- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Gryficach
|--- Szkoła Podstawowa Nr 4 w Gryficach
|--- Przedszkole nr 1 w Gryficach
|--- Przedszkole nr 2 w Gryficach
|--- Zakład Usług Komunalnych w Gryficach
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Urząd Miejski w Gryficach
|--- Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
|--- Diagnoza lokalnych zagrożeń społecznych w Gminie Gryfice
|--- Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
|--- Rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Gminny Program Przeciwdziałania Narkomanii
|--- Rok 2023
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Rok 2011
|--- Nabór pracowników
|--- Konkursy
|--- Konkursy 2023
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór - główny specjalista ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - podinspektor ds. gospodarki mieszkaniowej
|--- Nabór - główny specjalista ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - podinspektor ds. gospodarki komunalnej
|--- Nabór - podinspektor ds. gospodarki mieszkaniowej
|--- Nabór - podinspektor ds. gospodarki komunalnej
|--- Nabór - podinspektor ds. gospodarki mieszkaniowej
|--- Nabór - główny specjalista ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - inspektor ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - główny specjalista ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej
|--- Nabór - główny specjalista ds. przygotowania inwestycji i nadzoru II termin
|--- Nabór - inspektor ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej - III termin
|--- Nabór - główny specjalista ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej - II termin
|--- Nabór - audytor wewnętrzny - II termin
|--- Nabór - Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej
|--- Nabór - inspektor ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - audytor wewnętrzny
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze księgowy/a
|--- Ogłoszenie o wynikach konkursu
|--- Druki
|--- Ogłoszenie o naborze
|--- Druki
|--- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referant ds. realizacji świadczeń z pomocy społecznej
|--- Szkoły Podstawowe
|--- Zespoł Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Druki
|--- Nabór - specjalista
|--- Nabór - księgowa
|--- Konkursy 2022
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór 2 - stanowisko ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - stanowisko ds. wojskowych, obrony cywilnej i p.poż w urzędzie
|--- Nabór - główny specjalista ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - stanowisko ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór - podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami
|--- Nabór - stanowisko ds. przygotowania inwestycji i nadzoru
|--- Nabór na podinspektora ds. księgowości podatkowej
|--- Nabór na audytora wewnętrznego
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Szkoły podstawowe
|--- Konkursy 2021
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór na podinspektora ds. funduszu sołeckiego i pozyskiwania środków finansowych
|--- Nabór na audytora wewnętrznego
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Zespół Placówek Oświatowych
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze księgowy/a
|--- Informacja o wynikach naboru
|--- Ogłoszenie o naborze
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
|--- Informacja o wynikach naboru
|--- Konkursy 2020
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko pracy pracownik socjalny
|--- Nabór na stanowisko pracy pracownik socjalny
|--- ogłoszenie o naborze
|--- Nabór na stanowisko pracy asystent rodziny
|--- Informacja o wynikach naboru
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór na strażnika miejskiego (aplikanta)
|--- Nabór na inspektora ds. obsługi rady
|--- Nabór na podinspektora ds. zamówień publicznych
|--- Nabór na audytora wewnętrznego
|--- Konkursy 2019
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór na Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej
|--- Nabór na podinspektora ds. gospodarki mieszkaniowej
|--- Nabór na Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej
|--- Nabór na Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej
|--- Nabór na podinspektora ds. księgowości
|--- Nabór na podinspektora ds. księgowości
|--- Nabór na podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
|--- Nabór na audytora wewnętrznego
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Konkurs na dwa stanowiska urzędnicze - referent ds. realizacji świadczeń z pomocy społecznej
|--- Wyniki konkursu
|--- Nabór na wolne stanowisko Pracownika socjalnego
|--- Konkursy 2018
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór na kasjera
|--- Nabór na podinspektora ds. księgowości
|--- Nabór na inspektora ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
|--- Nabór na inspektora ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
|--- Nabór na audytora wewnętrznego
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. Świadczenia Wychowawczego
|--- Wyniki naboru
|--- Szkoły Podstawowe
|--- Konkursy 2017
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór na inspektora ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
|--- Nabór na inspektora ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
|--- Nabór na inspektora ds. gospodarki nieruchomościami
|--- Nabór na audytora wewnętrznego
|--- Nabór na inspektora ds. promocji i informacji
|--- Nabór na audytora wewnętrznego
|--- Nabór na podinspektora ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Szkoły Podstawowe
|--- Ośrodek Pomocy Społecznej
|--- Ogłoszenie o naborze na dwa stanowiska pracy - pracownik socjalny
|--- Ogłoszenie o naborze
|--- Ogłoszenie o naborze na dwa stanowiska pracy - pracownik socjalny
|--- Ogłoszenie o naborze
|--- Ogłoszenie o naborze na dwa stanowiska pracy - pracownik socjalny
|--- Ogłoszenie o naborze na dwa stanowiska pracy - pracownik socjalny
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Kasjer
|--- Informacja o naborze
|--- Zespół Placówek Oświatowych
|--- Druki
|--- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - kasjer
|--- Konkursy 2016
|--- Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim
|--- Nabór na referenta ds. obywatelskich
|--- Nabór na podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami
|--- Nabór na podinspektora ds. rolnictwa w Urzędzie Miejskim w Gryficach
|--- Nabór na podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
|--- Nabór na inspektora ds. rolnictwa w Urzędzie Miejskim w Gryficach
|--- Nabór kandydatów na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
|--- Szkoły Podstawowe
|--- Zespół Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - księgowy
|--- OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFICACH
|--- Nabór na wolne stanowisko pracy pracownik socjalny
|--- ogłoszenie o naborze
|--- Nabór na zastępstwo na stanowisko pracy Asystent rodziny
|--- WYNIKI NABORU
|--- ogłoszenie o naborze
|--- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds.świadczeń i stypendiów szkolnych
|--- WYNIKI NABORU
|--- ogłoszenie o naborze
|--- Nabór na zastępstwo na stanowisko pracy Asystent rodziny
|--- WYNIKI NABORU
|--- ogłoszenie o naborze
|--- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze-księgowy/a
|--- Informacja o naborze
|--- ogłoszenie o naborze
|--- Nabór na wolne stanowisko pracy pracownika socjalnego
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze-Kierownik Sekcji Pomocy Środowiskowej
|--- Nabór na dwa wolne stanowiska pracy - referenta ds. świadczenia wychowawczego
|--- Konkursy 2015
|--- Nabór na stanowisko podinspektora ds. podatków i opłat lokalnych
|--- Nabór na stanowisko podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
|--- Nabór na zastępstwo na stanowisko pracy asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko księgowego w Zespole Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Ogłoszenie o naborze na stanowisko księgowej w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. funduszu sołeckiego i pozyskiwania środków zewnętrznych
|--- Nabór na stanowisko inspektora ds. funduszu sołeckiego i pozyskiwania środków zewnętrznych
|--- Nabór na stanowisko inspektora ds kadr i administracji w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko pracy - księgowy w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Gryfice
|--- Nabór na stanowisko inspektora ds. kontroli wewnętrznej
|--- Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Biura Reagowania
|--- Konkursy 2014
|--- Nabór na zastępstwo na stanowisko pracy asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na dwa stanowiska pracy - pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko pracownika ds. gospodarki odpadami
|--- Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko poborcy
|--- Nabór na zastępstwo na dwa stanowiska pracy pracowników socjalnych w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Nabór na stanowisko poborcy
|--- Nabór na stanowisko inspektora ds. kontroli wewnętrznej
|--- Konkursy 2013
|--- Konkurs na stanowisko pracownika ds. gospodarki nieruchomościami
|--- Konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gryficach
|--- Nabór na stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gryficach
|--- Ogłoszenie o konkursie na dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gryficach
|--- Nabór na stanowisko pracownika ds. windykacji i egzekucji administracyjnej
|--- Nabór na stanowisko pracownika ds. gospodarki odpadami
|--- Konkursy 2012
|--- Nabór na stanowisko inspektora ds. kontroli wewnętrznej
|--- Nabór na stanowisko Asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Nabór na stanowisko Asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Konkursy 2011
|--- Nabór na stanowisko referenta ds świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Nabór na wolne stanowisko pracy - pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy aplikanta straży miejskiej
|--- Konkursy 2010
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy referenta ds. funduszu alimentacyjnego
|--- Ogłoszenie o naborze na dwa wolne stanowiska pracy referenta ds. świadczeń rodzinnych
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy referenta ds. świadczeń rodzinnych
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej
|--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy referenta ds. świadczeń rodzinnych
|--- Konkursy 2009
|--- Nabór na stanowisko dyrektora Gimnazjum Publicznego Nr 1 w Gryficach
|--- Nabór na stanowisko inspektora ds kadr i administracji w OPS Gryfice
|--- Nabór na stanowisko referenta ds. ekonomicznych w ZGK Gryfice
|--- Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura LGD GRYFLANDIA
|--- Konkurs na stanowisko dyrektora Gimnazjum Nr 2 w Gryficach
|--- Nabór na stanowisko pracownika ds. gospodarki komunalnej
|--- Nabór na wolne stanowisko audytora wewnętrznego
|--- nabór na stanowisko pracownika d/s księgowości podatkowej
|--- Nabór na stanowisko kasjera
|--- Nabór na wolne stanowisko informatyka
|--- Konkursy 2008
|--- Nabór na wolne stanowisko kasjera w ZGK Gryfice
|--- Nabór na wolne stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych
|--- Nabór na wolne stanowisko Referenta ds. funduszu alimentacyjnego
|--- Nabór na wolne stanowisko audytora wewnętrznego
|--- Nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Gryficach
|--- Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. obrony cywilnej
|--- Nabór na wolne stanowisko pracownika ds. planowania przestrzennego
|--- Nabór na wolne stanowisko księgowej
|--- Nabór na dwa wolne stanowiska - Opiekuna
|--- Konkurs na wolne stanowisko - pracownik socjalny do realizacji projektów
|--- Konkurs na wolne stanowisko - pracownik socjalny
|--- Konkursy 2007
|--- Konkurs na wolne stanowisko inspektora ds. windykacji
|--- Konkurs na wolne stanowisko inspektora ds. windykacji
|--- Konkurs na stanowisko inspektora ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
|--- Konkurs na wolne stanowisko pracownika ds.księgowości podatkowej
|--- Konkurs na wolne stanowisko inspektora ds.kontroli finansowej
|--- Konkurs na wolne stanowisko inspektora ds. windykacji
|--- Konkurs na wolne stanowisko audytora wewnętrznego
|--- Konkurs na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Gryficach
|--- Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gryficach
|--- Nabór pracownika na wolne stanowisko do spraw ochrona środowiska w Urzędzie Miejskim w Gryficach
|--- Konkurs na stanowisko podinspektora w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gminnej
|--- Konkurs na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gryficach
|--- Konkurs na stanowisko inspektora ds. kontroli wewnętrznej
|--- Konkurs na stanowisko księgowego w Zespole Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Konkursy 2006
|--- Nabór na stanowisko inspektora ds. kontroli wewnętrznej
|--- Nabór na stanowisko audytora wewnętrznego
|--- Nabór na wolne stanowisko Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Konkursy 2005
|--- Konkurs na stanowisko kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Ogłoszenie
|--- Oferty Inwestycyjne
|--- Obwieszczenia i ogłoszenia
|--- Wybory do Rad Osiedli w Gryficach
|--- Osiedle Nr 1
|--- Osiedle Nr 2
|--- Osiedle Nr 3
|--- Osiedle Nr 4
|--- Ogłoszenie o 2 (drugim) przetargu na sprzedaż pożarniczego
|--- Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż pożarniczego
|--- Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu osobowego
|--- Przeciwdziałanie alkoholizmowi - prowadzenie Klubu Abstynenta na 2022 r.
|--- Informacja PGW WP ZZ Gryfice
|--- OBWIESZCZENIE PGW Wody Polskie RZGW W Szczecinie
|--- Informacja Zarządu Zlewni w Gryficach
|--- Obwieszczenie PGW Wody Polskie RZGW w Szczecinie
|--- Informacja Nadzór Wodny Kamień Pomorski
|--- Informacja PGW Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gryficach
|--- Informacja PGW Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gryficach
|--- Obwieszczenie PGW Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gryficach
|--- Informacja Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gryficach
|--- Informacja Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gryficach
|--- OBWIESZCZENIE - Państwowego Gospodarstwa Wodnego RZGW W Szczecinie - Baltic Pipe
|--- Obwieszczenie - Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
|--- OBWIESZCZENIE Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - RZGW w Szczecinie
|--- OBWIESZCZENIE Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
|--- Zawiadomienia o zwołaniu zebrania wiejskiego
|--- Analizy stanu gospodarki odpadami
|--- Analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Gryfice
|--- Prawo miejscowe dotyczące konsultacji
|--- Konsultacje społeczne - aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy Gryfice na lata 2005-2024
|--- 16.05-31.05.2016 Konsultacje społeczne dotyczące zasad budżetu obywatelskiego na 2017 rok
|--- 05.11.2015-19.11.2015 Program współpracy Gminy Gryfice z organizacjami pozarządowymi na rok 2016
|--- 01.06.2015-25.09.2015 w sprawie budżetu obywatelskiego na 2016 rok
|--- 24.11-08.12.2014 - Program współpracy Gminy Gryfice z organizacjami pozarządowymi na rok 2015
|--- 03.11-07.11.2014 - projekt Strategii Rozwoju Gminy Gryfice
|--- 08.10.2014-29.10.2014 w sprawie budżetu obywatelskiego na 2015 rok
|--- 11.08-18.08.2014 -wykonanie analizy SWOT dla potrzeb zaktualizowania Strategii Rozwoju Gminy Gryfice
|--- 16.12-31.12.2013 - ob. Rzęskowo
|--- 28.06-12.07.2013 - Gryfice
|--- Rejestry i Ewidencje
|--- Rejestr instytucji kultury
|--- Gryficki Dom Kultury
|--- Miejska Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Załuskiego w Gryficach
|--- Rejestry i Ewidencje 2005 r.
|--- Rejestry i Ewidencje 2004 r.
|--- Petycje
|--- Pomoc dla osób niesłyszących
|--- Zespół Interdyscyplinarny ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie
|--- Kontrole
|--- Kontrole zewnętrzne
|--- Protokoły kontroli
|--- Kontrole zewnętrzne 2002 - 2010
|--- Kontrole wewnętrzne
|--- Majątek gminy
|--- Informacja o stanie mienia komunalnego w 2021 r.
|--- System Zarządzania Jakością
|--- Certfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
|--- Badanie zadowolenia klientów z usług świadczonych przez Urząd Miejski w Gryficach
|--- Analiza badania zadowolenia klientów z usług świadczonych przez Urząd Miejski w Gryficach
|--- Rok 2022
|--- Rok 2021
|--- Rok 2020
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Rok 2015
|--- Rok 2014
|--- Rok 2013
|--- Rok 2012
|--- Kodeks etyki pracowników Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Polityka Jakości
|--- Plan zamówień publicznych
|--- Petycje
|--- Informacje nieudostępnione
|--- Zamówienia publiczne
|--- ARCHIWUM - Zamówienia i konkursy, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 eu
|--- Zapytanie ofertowe na dostawę tuszy i tonerów do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Wykonanie usługi konserwacji 934 szt. punktów oświetleniowych stanowiących własność Gminy Gryfice
|--- Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Dostawa sprzętu "punkt dostępowy sieci" do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem do Zespołu Placówek Oświatowych w Gryficach
|--- Zakup i dostawa maszyny do mycia i dezynfekcji podłogi do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Gryficach
|--- Dostawa sprzętu informatycznego do siedziby OPS w Gryficach
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 17
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 19
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 17
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 19
|--- Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Remont pokrycia dachu nad świetlicą wiejską w miejscowości Rybokarty (dz. nr 94/2 obr. Rybokarty) IV
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 17
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 19
|--- projekt budowlany
|--- Przegląd obszaru i aktualizacja granic Aglomeracji Gryfice
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 17
|--- projekt budowlany - ul. Gdyńska 19
|--- projekt budowlany
|--- Konserwacja urządzeń melioracyjnych - miasto Gryfice - 6 obieków
|--- Powiadomienie
|--- Zapytanie ofertowe na dostawę tuszy i tonerów do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Wykonanie usługi konserwacji 884 szt. punktów oświetleniowych stanowiących własność Gminy Gryfice
|--- Dostawa serwera dla UM w Gryficach
|--- Remont pokrycia dachowego budynków przy ul. Gdyńskiej 7 i 17 w Gryficach
|--- Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Gryfice przy ul. Zdrojowej i 3 Maja
|--- przedmiar robót, specyfikacja, projekt, zaświadczenie - ul. Zdrojowa
|--- projekt budowlany
|--- przedmiar robót, specyfikacja, projekt, zaświadczenie - ul. 3 Maja
|--- projekt budowlany
|--- Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych w m. Borzęcin i m. Lubin, Gmina Gryfice
|--- Remont pokrycia dachu nad świetlicą wiejską w miejscowości Rybokarty (dz. nr 94/2 obr. Rybokarty) II
|--- Demontarz, transport i utylizacja azbestu z terenu Gminy Gryfice - 2019
|--- Zawidomienie
|--- Remont pokrycia dachu nad świetlicą wiejską w miejscowości Rybokarty (dz. nr 94/2 obr. Rybokarty)
|--- Dostawa sprzętu komputerowego do obsługi stanowisk monitoringu wizyjnego
|--- Dostawa sprzętu FortiAP wraz z instalacją i konfiguracją
|--- Dostawa sprzętu komputerowego do OPS w Gryficach
|--- projekty zagospodarowania terenu
|--- ul. Bursztynowa
|--- ul. Wałowa
|--- wykazy i mapy
|--- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w świetlicy wiejskiej Górzyca 6 gm. Gryfice
|--- Konserwacja urządzeń melioracyjnych - miasto Gryfice - 6 obiektów
|--- Uprzątnięcie dzikiego wysypiska odpadów w miejscowości Świeszewo - Gmina Gryfice
|--- SWiOR, pozwolenie na budowę, projekt budowlany
|--- Dostawa oprogramowania biurowego
|--- Dostawa sprzętu FortiSwitch i FortiAP wraz z instalacją i konfiguracją
|--- Wycinka 19szt. topoli z terenu Parku Miejskiego w Gryficach
|--- Budowa linii oświetleniowej 0,4 kV w miejscowości Grądy (4 lampy), Gmina Gryfice
|--- Zapytanie ofertowe na dostawę tuszy i tonerów do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Wykonanie usługi konserwacji 814 szt. punktów oświetleniowych stanowiących własność Gminy Gryfice
|--- Przedmiary robót
|--- Projekty budowlane oraz pozwolenia na budowę i SWiOR
|--- Baszewice
|--- Grądy
|--- ul. Kamieńska-Trzygłowska
|--- Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę
|--- Przedmiary robót
|--- Projekty budowlane oraz pozwolenia na budowę i SWiOR
|--- Baszewice
|--- Grądy
|--- ul. Niekładzka
|--- ul. Kamieńska-Trzygłowska
|--- projekt zagospodarowania Dziadowo
|--- projekt zagospodarowania terenu Brodniki
|--- projekt zagospodarowania Smolęcin
|--- projekt zagospodarowania terenu Smolęcin
|--- projekt zagospodarowania terenu Dziadowo
|--- zapytanie ofertowe
|--- formularz ofertowy
|--- projekt umowy
|--- projekt zagospodarowania terenu Gryfice ul. Łąkowa
|--- projekt zagospodarowania terenu Gryfice ogród japoński
|--- projekt zagospodarowania terenu Brodniki
|--- powiadomienie o wyborze oferty
|--- Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Wycinka 1 drzewa gatunek kasztanowiec biały rosnącego na dz. nr 199 obręb Rotnowo, pas drogi gminnej
|--- Konserwacja/przebudowa urządzeń melioracyjnych 4 obiekty - Gmina Gryfice
|--- Wycinka 1 szt. drzewa gatunku kasztanowiec biały z dz. nr 199 obr. Rotnowo
|--- Konserwacja stawów wiejskich w Otoku, Dziadowie i Borzęcinie
|--- Zakup i dostawa wykładziny dywanowej do Przedszkola nr 1 w Gryficach ul. Sportowa 19
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla OPS w Gryficach
|--- Konserwacja urządzeń melioracji szczegółowej - miasto Gryfice
|--- Wycinka 28szt. obumarłych drzew z terenu Parku miejskiego w Gryficach
|--- Urządzenie terenu rekreacyjnego przy jeziorze w Trzygłowie na działce nr 120/12
|--- Remont pokrycia dachowego budynków przy ul. Gdyńskiej 15 i 13 w Gryficach
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Dostawa aktualizacji Fortinet wraz z asystą techniczną
|--- Powiadomienie o wyborze oferty
|--- Dostawa tuszy i tonerów dla Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Sprzedaż i dostarczenie materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Sprzedaż i dostarczenie środków czystości do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Wykonanie usługi konserwacji 790 szt. punktów oświetleniowych stanowiących własność Gminy Gryfice II
|--- Wykonanie usługi konserwacji 790 szt. punktów oświetleniowych stanowiących własność Gminy Gryfice
|--- Dostawa aktualizacji Fortinet wraz z asystą techniczną
|--- Rozbudowa macierzy dyskowej Urzędu
|--- Zakup i dostawa karmy dla zwierząt w roku 2018
|--- Świadczenie usług odławiania i transportu zwierząt w roku 2018
|--- Świadczenie usług weterynaryjnych w roku 2018
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach
|--- Zagospodarowanie terenu stawu na działce nr 130 w miejscowości Lubieszewo gm. Gryfice - II etap
|--- Wycinka 10 drzew na Cmentarzu Komunalnym w Gryficach przy ul. Broniszewskiej
|--- Utworzenie i prowadzenie na terenie miasta Gryfice Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
|--- Wymiana nawierzchni odcinka jezdni ul. Grunwaldzkiej w Gryficach na dz. nr 203 obr. Gryfice 4
|--- Konserwacja urządzeń melioracji szczegółowej - 5 obiektów - miasto Gryfice
|--- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi
|--- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami elektrycznymi
|--- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
|--- Rozbudowa monitoringu miejskiego w Gryficach
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla UM w Gryficach
|--- Dostawa UTM do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Zakup i dostwawa karmy dla bezdomnych zwierząt z terenu gminy Gryfice w roku 2017
|--- Dostawa tuszy i tonerów dla Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Sprzedaż i dostarczenie środków czystości do Urzędu Miejskiego
|--- Sprzedaż i dostarczenie do Urzędu Miejskiego materiałów biurowych
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla OPS w Gryficach
|--- Świadczenie usług odławiania i transportu psów z terenu gminy Gryfice w roku 2017
|--- Wycinka 10 drzew na Cmentarzu Komunalnym w Gryficach przy ul. Broniszewskiej
|--- Świdczenie usług weterynaryjnych w roku 2017
|--- Rozbiórka budynku po byłej świetlicy w Ościęcinie
|--- Wycinka drzew na Cmentarzu Komunalnym w Gryficach przy ul. Broniszewskiej
|--- Remont odcinka kanalizacji deszczowej w miejscowości Górzyca gm. Gryfice
|--- Dostawa urn wyborczych dla Gminy Gryfice
|--- Budowa oświetlenia przy ul. Górska - Nowy Świat w Gryficach
|--- Opracowanie 4 programów funkcjonalno-użytkowych (PFU) oraz analiz efektywności kosztowej
|--- Zagospodarowanie terenu stawu na działce nr 130 w miejscowości Lubieszewo Gmina Gryfice I etap
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gryfiacach
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla OPS w Gryficach
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla UM w Gryficach
|--- Dostawa tusz i tonerów do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Zapytanie ofertowe - dostawa sprzętu komputerowego do UM Gryfice
|--- Docieplenie budynku oraz wykonanie elewacji w miejscowości Ościęcin 1
|--- Zamówienia w zakresie wycen nieruchomości
|--- Projekt rozbudowy Przedszkola nr 2
|--- Projekt budowlano - wykonawczy linii oświetleniowej ul. Murarska
|--- Wykonanie projektu technicznego ścieżki rowerowej na trasie Brodniki-Trzygłów...
|--- Opracowanie projektu budowlano -- wykonawczego drogi gminnej Wilczkowo - Rybokarty
|--- Usługi przewozowe komunikacji miejskiej
|--- Wykonanie projektu technicznego ścieżki rowerowej na trasie Brodniki-Trzygłów...
|--- Zamówienia i konkursy do kwoty 130.000 PLN netto
|--- Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach artykułów biurowych
|--- Sprzedaż i dostarczanie do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach tonerów
|--- Świadczenie usług pogrzebowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach w 2023 roku
|--- Powiadomienie o wyborze oferty
|--- Formularz ofertowy
|--- Dostawa sprzętu komputerowego dla UM Gryfice
|--- Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryficach artykułów biurowych.
|--- Koszenie stawów 20szt. - Gmina Gryfice
|--- Konserwacja urządzeń melioracyjnych - miasto Gryfice - 6 obiekótw
|--- Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Gryficach
|--- Postępowanie na dostawę sprzętu
|--- Ogłoszenia Burmistrza Gryfic o przetargach na zbycie nieruchomości
|--- Rok 2023
|--- ROK 2022
|--- ROK 2021
|--- ROK 2020
|--- ROK 2021
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016
|--- Informacja o wynikach przetargów
|--- 2019
|--- 2018
|--- ROK 2017
|--- ROK 2016
|--- 2017 rok
|--- 2016 rok
|--- 2015 rok
|--- 2014 rok
|--- 2013 rok
|--- 2012 rok
|--- Wykazy nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia, użyczenia, najmu, obrotu.
|--- ROK 2023
|--- ROK 2022
|--- ROK 2021
|--- ROK 2020
|--- ROK 2019
|--- ROK 2018
|--- ROK 2017
|--- ROK 2016
|--- 2014 rok
|--- 2013 rok
|--- 2012 rok
|--- Wykazy nieruchomości przeznaczonych do obrotu
|--- 2019 rok
|--- 2018 rok
|--- 2017 rok
|--- 2014 rok
|--- 2013 rok
|--- 2012 rok
|--- Ogłoszenia Burmistrza Gryfic o przetargach na wydzierżawienie nieruchomości
|--- ROK 2022
|--- ROK 2021
|--- Ogłoszenia Burmistrza Gryfic o wykazie osób zakwalifikowanych do przetargów
|--- Ogłoszenia Burmistrza Gryfic o przetargach na najem nieruchomości
|--- ROK 2022
|--- 2019
|--- 2018
|--- 2015
|--- 2014
|--- 2013
|--- Wykazy nieruchomości przeznaczonych do wynajmu
|--- 2017 rok
|--- 2014 rok
|--- Plan wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości
|--- Wykazy nieruchomości przeznaczone do sprzedaży
|--- Wykaz lokali mieszkalnych przeznaczonych do zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy.
|--- Referendum
|--- Referendum ogólnokrajowe zarządzone na dzień 15 października 2023 r.
|--- Referendum ogólnokrajowe zarządzone na dzień 6 września 2015 r.
|--- Referendum lokalne 2013 - informacje
|--- Spis Powszechny
|--- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
|--- Powszechny Spis Rolny 2020
|--- Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych w 2020 r.
|--- Powszechny Spis Rolny 2010
|--- Wybory
|--- FORMULARZE I WNIOSKI DO POBRANIA
|--- Wybory ławników 2024-2027
|--- FORMULARZE I WNIOSKI DO POBRANIA
|--- Wybory Prezydenta RP zarządzone na dzień 28 czerwca 2020 r.
|--- FORMULARZE I WNIOSKI DO POBRANIA
|--- Wybory Prezydenta RP zarządzone na dzień 10 maja 2020 r.
|--- FORMULARZE I WNIOSKI DO POBRANIA
|--- Wybory ławników 2020-2023
|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019 r.
|--- DANE KONTAKTOWE ORAZ HARMONOGRAM DYŻURÓW URZĘDNIKA WYBORCZEGO GMINY GRYFICE
|--- Wybory samorządowe 2018 r.
|--- Wybory ławników 2016-2019
|--- Druki do pobrania
|--- Wybory Prezydenta RP 2015 r.
|--- Wybory Prezydenta RP - II tura
|--- Druki do pobrania
|--- Wybory ponowne do Rady Miejskiej w Gryficach w okręgu wyborczym nr 10
|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014 r.
|--- Wybory do Sejmu i Senatu 2011 r.
|--- Wnioski dotyczące spisu wyborócw
|--- Wybory samorządowe 2010 r.
|--- Protokoły z wyborów na Burmistrza i do Rady Miejskiej w dniu 21 listopada 2010 r.
|--- Wybory Prezydenta RP 2010r.
|--- Wnioski
|--- Wyniki wyborów samorządowych 2006
|--- Wykaz zgłoszonych zgromadzeń
|--- Rok 2019
|--- Rok 2018
|--- Rok 2017
|--- Rok 2016