Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Biuro Rady Miejskiej

Do zadań Biura Rady Miejskiej należy:
1. Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno-techniczne, a w szczególności:
1) współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie przygotowania materiałów pod obrady Rady i jej komisji,
2) współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie wypłacania radnym diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych,
3) współpraca z Radcą Prawnym w zakresie właściwego przygotowania projektów uchwał Rady, stanowisk i opinii komisji pod względem merytoryczno-prawnym,
4) przygotowywanie i obsługa sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji,
5) sporządzanie i przechowywanie protokołów sesji Rady i komisji,
6) prowadzenie zbioru uchwał Rady,
7) przekazywanie podjętych uchwał do Wojewody Zachodniopomorskiego, Regionalnej Izby Obrachunkowej, właściwym komórkom Urzędu i jednostkom organizacyjnym,
8) prowadzenie rejestrów: uchwał Rady, klubów radnych, interpelacji, wniosków, skarg i petycji radnych i ludności,
9) prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych radnych w tym gromadzenie i przechowywanie oświadczeń o stanie majątkowym i innych oświadczeń i informacji wymaganych przez przepisy, składanych przez radnych Przewodniczącemu Rady,
10) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i komisji,
11) udzielanie pomocy i instruktażu radnym w sprawowaniu mandatu radnego,
12) organizowanie szkoleń radnych,
13) przygotowywanie i przekazywanie do archiwum dokumentacji Rady,
14) przygotowywanie projektu wydatków do rocznych budżetów gminy niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Rady, jej komisji i Biura,
15) prowadzenie rejestru prawa miejscowego i udostępnianie tych przepisów zainteresowanym,
16) informowanie mieszkańców poprzez stronę internetową o terminach kolejnych sesji i posiedzeń komisji Rady,
17) przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
18) prowadzenie rejestru instytucji kultury,
19) gromadzenie i udostępnianie w BIP oraz przekazywanie do US oświadczeń majątkowych radnych,
20) przekazywanie do BIP informacji o podjętych uchwałach i innych informacji związanych z funkcjonowaniem Rady.

Aktualizacja: 02.07.2024 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Luiza Kowalska 02-07-2024 13:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Luiza Kowalska 26-06-2024
Ostatnia aktualizacja: - 02-07-2024 13:12