Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Stanowisko ds. Kadr

Do zadań na stanowisku ds. Kadr i Archiwum należy:
1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, a w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
2) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
3) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
4) zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
5) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
6) ewidencja czasu pracy pracowników.
2. Prowadzenie centralnego rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
3. Prowadzenie archiwum zakładowego.

Aktualizacja: 17.10.2024 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Luiza Kowalska 02-07-2024 13:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Luiza Kowalska 26-06-2024
Ostatnia aktualizacja: Luiza Kowalska 17-10-2024 14:02