eBoi
Jak załatwić sprawę?
Stanowisko ds. Kadr
Do zadań na stanowisku ds. Kadr i Archiwum należy:
1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, a w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
2) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
3) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
4) zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
5) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
6) ewidencja czasu pracy pracowników.
2. Prowadzenie centralnego rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
3. Prowadzenie archiwum zakładowego.
Aktualizacja: 17.10.2024 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Luiza Kowalska | 02-07-2024 13:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Luiza Kowalska | 26-06-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Luiza Kowalska | 17-10-2024 14:02 |