Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Gryficach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Biuro Promocji, Kultury i Sportu

Do zakresu zadań Biura Promocji, Kultury i Sportu należy:
1. Organizowanie, koordynowanie i dokumentowanie działalności promocyjnej i informacyjnej Gminy, przy użyciu dostępnych technik i form, zmierzającej do ukształtowania pozytywnego wizerunku Gminy i jej osiągnięć w zakresie działalności gospodarczej, zaplecza infrastrukturalnego Gminy, jej walorów turystycznych oraz działań na rzecz integracji społeczności lokalnej.
2. Organizacja, koordynacja oraz prowadzenie imprez promocyjnych, w szczególności rocznic, uroczystości i świąt państwowych z udziałem Gminy oraz  imprez pod patronatem Burmistrza.
3. Współpraca z Instytucjami Kultury.
4. Współpraca z organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie przy opracowywaniu programów w zakresie kultury i sportu oraz sprawozdawczość w tym zakresie.
5. Prowadzenie spraw związanych z działalnością kulturalną i sportową w Gminie Gryfice.
6. Współpraca przy opracowywaniu rocznego kalendarza imprez  kulturalnych, odbywających się na terenie Gminy Gryfice.
7. Przeprowadzenie procedury przyznawania nagród Burmistrza, form wyróżniania zasłużonych dla Gminy Gryfice.
8. Opracowywanie, wdrażanie i monitoring realizacji programów rozwoju turystyki i produktów turystycznych.
9. Organizacja spotkań, wizyt w ramach współpracy miast partnerskich i innych kontaktów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
10. Obsługa Urzędu w zakresie tłumaczeń (język niemiecki i angielski).
11. Planowanie zadań i środków oraz przygotowanie i przeprowadzenie procedur związanych z udzielaniem dotacji i merytoryczny nadzór nad wykorzystaniem dotacji przyznanych dla klubów sportowych i innych podmiotów na zadania związane z kulturą, sportem oraz sprawozdawczość w tym zakresie.
12. Opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o Gminie.
13. Przygotowanie planu wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań oraz sprawozdań z realizacji budżetu.
14.     Nadzór merytoryczny i kontrola realizacji umów w zakresie przygotowywania i publikacji materiałów.
15. Realizacja zadań związanych z funkcją reprezentacyjną Burmistrza oraz Zastępcy Burmistrza.
16. Kreowanie identyfikacji wizualnej projektów gminnych, zatwierdzanie koncepcji identyfikacji wizualnej gminnych jednostek organizacyjnych, opracowywanie linii graficznej materiałów promocyjnych, opracowywanie i zatwierdzanie projektów graficznych.
17. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zezwoleń na imprezy masowe.
18. Powadzenie i aktualizacja strony Gminy: www.gryfice.eu oraz Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie powierzonych zadań.
19. Przygotowanie i koordynowanie polityki informacyjnej w środkach masowego przekazu.
21. Realizacja zadań obronnych wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy.
22. Prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy.

Aktualizacja: 17.02.2025 r.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Luiza Kowalska 17-02-2025 18:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Luiza Kowalska 17-02-2025
Ostatnia aktualizacja: - 17-02-2025 18:03