eBoi
Jak załatwić sprawę?
Do zadań na stanowisku ds. Kontroli Wewnętrznej należy:
1. Koordynacja i wykonywanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających i doraźnych w jednostkach organizacyjnych Gminy.
2. Nadzór nad przyjmowaniem, rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków wpływających do urzędu.
3. Występowanie z wnioskami do kompetentnych organów o wszczęcie postępowania w przypadku ujawnienia w wyniku kontroli przestępstw gospodarczych, szkód i naruszeń dyscypliny budżetowej.
4. Prowadzenie kontroli finansowo- gospodarczej w jednostkach oświatowych Gminy z uprawnieniami szkół publicznych w zakresie prawidłowości wykorzystanej dotacji budżetowej.
5. Kontrola prawidłowości wydatkowania funduszu sołeckiego i dotacji przyznanych z budżetu gminy organizacjom pozarządowym oraz radom osiedli.
6. Kontrola prawidłowości dysponowania środkami finansowymi przez gminne jednostki organizacyjne.
7. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz zbiorczych informacji i ocen.
8. Analizowanie sposobu wykonania wystąpień pokontrolnych.
9. Ewidencjonowanie wystąpień i zaleceń pokontrolnych uprawnionych organów kontroli zewnętrznej.
10. Kontrola realizacji zaleceń wskazanych przez audytora wewnętrznego.
11. Badanie spraw interwencyjnych zleconych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza.
Aktualizacja: 02.07.2024 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Luiza Kowalska | 13-11-2015 14:09 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-11-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | Luiza Kowalska | 02-07-2024 13:10 |