eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogoszenie o naborze
BURMISTRZ GRYFIC
Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
o g ł a s z a
nabór pracownika na wolne stanowisko do spraw gospodarki nieruchomościami i geodezji w Urzędzie Miejskim w Gryficach
Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku potwierdzony zaświadczeniem lekarskim
- nieposzlakowana opinia
- co najmniej roczny staż pracy
- umiejętność obsługi komputera
Wymagania pożądane:
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- ogólna znajomość zagadnień z zakresu geodezji
- samodzielność i inicjatywa
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość obsługi komputera-oprogramowania MS OFFICE, OPEN OFFICE
Główne obowiązki na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji komputerowej wieczystego użytkowania wieczystego
- załatwianie spraw w zakresie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- prowadzenie postępowania w zakresie podziałów i rozgraniczeń nieruchomości
- prowadzenie postępowania związanego z zamówieniami publicznymi w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy w tym: lokali mieszkalnych i użytkowych, nieruchomości zabudowanych i pod zabudowę oraz nieruchomości stanowiących użytkowanie wieczyste przeznaczonych do sprzedaży na własność przekształcenia w prawo własności
- prowadzenie postępowania związanego z zamówieniami publicznymi w zakresie podziałów nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych
- komunalizacja mienia w ramach potrzeb
- opracowywanie zbiorczych potrzeb w zakresie wydatków finansowych związanych z prowadzeniem działalności Wydziału oraz określenie możliwości dochodowych w zakresie sprzedaży mienia komunalnego
- sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie Wydziału
- przygotowywanie projektów uchwał w zakresie wykonywanych zadań
5. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny i życiorys (CV)
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kserokopia pierwszych trzech stron starego dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu osobistego
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisko inspektora
oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Wymagane dokumenty z dopiskiem na kopercie: „Nabór pracownika na stanowisko do spraw gospodarki nieruchomościami i geodezji w WNOŚ” należy składać:
w sekretariacie Burmistrza (pok.103 w biurowcu przy PL. Zwycięstwa 37
w Gryficach)pocztą na adres: Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice (liczy się data wpływu przesyłki do Urzędu Miejskiego)
Termin składania ofert: do 11 maja 2007 r. do godz. 15.00
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Gryfic.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne - nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej < www.bip.gryfice.eu> oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gryficach.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Gryfice, 25.04. 2007 r.
Sporządziła:
Wanda Piwoni
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karina Markowska | 26-04-2007 12:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 26-04-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 26-04-2007 12:33 |