eBoi
Jak załatwić sprawę?
Formularz ankietowy
KONSULTACJE PROJEKTU ZMIANY STATUTU SOŁECTWA _________________________
zarządzone Zarządzeniem Burmistrza Gryfic Nr 1447/2023 z dnia 6 lutego 2023 r.
- Imię i nazwisko uczestnika konsultacji ___________________________________________
- Opinie i uwagi do projektu zmiany § 17 ust. 1 Statutu:
- Oświadczam, że jestem mieszkańcem sołectwa _____________________________, posiadającym czynne prawo wyborcze w wyborach do Rady Miejskiej w Gryficach z tytułu zamieszkania w sołectwie ..................................................
...............................................
Podpis uczestnika konsultacji
Z uwagi na przetwarzanie danych osobowych w związku z udziałem w konsultacja społecznych dotyczących nowych statutów jednostek pomocniczych Gminy Gryfice zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: email: iod@urzad.gryfice.eu, tel. 91 38 53 259 w godz. 7:30 - 11:30.
- Dane osobowe ujawnione w formularzu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia konsultacji społecznych na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w związku z § 2 ust. 1, § 3 pkt 2 i § 5 uchwały Nr XXX/385/2013 Rady Miejskiej w Gryficach z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie przyjęcia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Gryfice (Dz. U. Woj. z 2013 r. poz. 1346), w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit. c) - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w tym upoważnieni pracownicy Administratora.
- Dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat od zakończenia roku, w którym przeprowadzono konsultacje.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, usunięcia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, o ile zezwalają na to przepisy prawa.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości udziału w konsultacjach.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Leszek Wójcikiewicz | 09-02-2023 11:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Alicja Bojówka | 09-02-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Leszek Wójcikiewicz | 09-02-2023 11:50 |