eBoi
Jak załatwić sprawę?
ogłoszenie o naborze
BURMISTRZ GRYFIC
z siedzibą w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37
ogłasza konkurs na stanowisko
pracownika ds. księgowości budżetowej oraz ds. kontroli wewnętrznej
I. Wymagania
Wymagania niezbędne
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
Posiada wykształcenie:
wyższe ekonomiczne - jednolite studia magisterskie, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej
5-letni staż pracy w księgowości lub,średnie, policealne lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej
6 - letni staż pracy w księgowości.
Osoba nie karana, w tym także za przewinienia zawodowe i nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne.
Osoba nie karana za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Nieposzlakowana opinia.
znajomość obsługi komputera-oprogramowania MS OFFICE, OPEN OFFICE
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz rozporządzenia ministra finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych.
Znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem jednostki administracji publicznej - samorządowej.
Wymagania dodatkowe
Umiejętność porozumiewania się z ludźmi na zasadzie partnerstwa, kreatywność, otwartość, dokładność.
Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność
Znajomość przepisów rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych.
II. Kandydat na stanowisko objęte naborem składa następujące dokumenty:
podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu (list motywacyjny),
opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (życiorys),
dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem:
kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
kopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (kursy, szkolenia itp.),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa o których mowa w art. 31 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. Z 2005 r. Nr 14 poz. 114 z późn.zm.).
Do zakresu zadań będzie należało w szczególności:
prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki,
kompletowanie i przygotowywanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych.
ujmowanie w księdze głównej zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych,
prowadzenie ewidencji kosztów w układzie przyjętym w wewnętrznej polityce rachunkowości,
kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych,
sporządzanie sprawozdań budżetowych,
sporządzanie bilansu otwarcia.
udział w planowaniu kontroli.
dokonywanie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Gryfice oraz dotowanych z budżetu gminy:
sprawdzenie: legalności, rzetelności oraz celowości operacji finansowych związanych z badaną działalnością,
sprawdzanie prawidłowości dokumentowania zdarzeń w ewidencji
i sprawozdawczości jednostek,kontrola prowadzenia rachunkowości jednostek,
udzielanie bezpośredniego instruktażu w toku przeprowadzonych kontroli.
sporządzanie protokołów kontroli i opracowanie projektów wystąpień pokontrolnych.
występowanie z wnioskami do kompetentnych organów o wszczęcie postępowania w przypadku ujawnienia w wyniku kontroli przestępstw gospodarczych, szkód
i naruszeń dyscypliny budżetowej.w sekretariacie Burmistrza (pok.103 w biurowcu przy PL. Zwycięstwa 37
w Gryficach)pocztą na adres: Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice (liczy się data wpływu przesyłki do Urzędu Miejskiego)
Burmistrz Gryfic
Andrzej Szczygieł
Zasady wynagradzania - zasady wynagradzania kandydata zostaną określone w oparciu
o przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 sierpnia 2005r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2005r., Nr 146, poz. 1222 z poźn. zm.)
Kandydatów prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór
na stanowisko pracownika ds. księgowości budżetowej i ds. kontroli wewnętrznej”
Termin składania ofert: do 27 stycznia 2010r. do godziny 1500.
III. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Gryfic.
IV. Inne informacje:
Dodatkowe informacje: tel. (0-91) 38 53 200 lub 38 53 214
Dokumenty osób których oferty zostaną odrzucone będzie można odebrać w terminie 30 dni od dnia zakończenia procedury konkursowej, po upływie tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
Gryfice, dnia 12.01.2010r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karina Markowska | 13-01-2010 13:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Janina Borowiecka | 13-01-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 13-01-2010 13:35 |